4. syyskuuta 2017

KESÄ 2017 PÄHKINÄNKUORESSA

Photo 8.1.2009 0.45.45
Oli niin outoa, kun koulussa alkoi kesäloma. Lukuvuosi meni ihan tajuttoman nopeesti ja nyt musta tuntuu et koko AMK-aika kiitää mun silmissä. Mun koulu kestää vaan kolme ja puoli vuotta ja nyt jo alkoi toinen vuosi. Yritän nyt nauttii tästä lyhyestä ajasta niin paljon ku on vaan mahdollista. Viikko sitten meille tuli fuksit kouluun, eli mun koulu alkoi jo periaatteessa silloin, koska mä toimin tuutorina. Mulla oli oikeesti ihan mielettömän ihana viikko, ihania muistoja jäi tolta viikolta. Oon niin onnellinen et lähdin tuutoriksi, vaikka toi viime viikko olikin aika raskas kaikkien juhlien kanssa. Tänään mulla alkoi sitten itselläni toinen vuosi tuolla koulussa.
Photo 8.1.2009 0.54.45
Alotin mun kesäni kuukauden lomalla töistä. En tehnyt tuolloin oikeestaan mitään muuta, paitsi vaan nautin kesästä ja poikaystävän seurasta ennen kun hän lähti armeijaan. Onneks hän on vaan puoli vuotta, huomenna on tasan sata päivää siihen, että hän tulee kotiin lopullisesti. Oon niin ylpee itsestäni, että oon tottunut näin hyvin tähän yksinoloon. En ollut tätä ennen nukkunut yksin varmaan päivääkään noin kolmen vuoden aikana. Nykyään mulla on vähän vaikeuksia nukkuu toisen kainalossa kun hän tulee lomille. Tämä inttiaika on muuten mulle ihan fine, mutta iltaisin on inhottavaa olla yksin kotona. Kaipaan sitä henkilöä täällä, kenelle voin kertoo mun kuluneen päivän kaikkein turhimmatkin asiat.
Photo 8.1.2009 0.50.01
Kesä on tyypilliseen tapaansa hurahtanut vauhdilla, ja nyt se alkaa olla ohi. Oon niin fiiliksissä ilmojen kylmenemisestä. Kaikki ihanat ja lämpimät neuleet odottaa kaapissa innokkaana, että pääsee käyttöön. Mulla on aina kesän lopussa sellanen "jeeeee syksy tulee"-fiilis, mutta sen syksyn tullessa se ei ookkaan enää niin kiva juttu. Pahimman ketutuksen keskellä voin sitten palata lukee tätä tekstiä ja huomata, miten paljon odotin sitä. Mulla jäi yleisesti ottaen tästä kesästä ihan hyvät fiilikset, vaikka en tehnykkään mitään erikoista. Kiitos kesä, nähdään taas ens vuonna. 
Photo 8.1.2009 0.44.59

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti