16. tammikuuta 2017

ARJEN PIENET ILOT

DSC02094
Oon innostunut ruuanlaitosta jotenki ihan uudella tavalla. Ennen olin tosi laiska laittaa ruokaa mut nyt mun tekee mieli kokeilla kaikkea uutta! Esimerkiks kuvassa näkyvä hummus oli mulle ihan uus tuttavuus. Dippailin leipää siihen ja oli kyllä tosi herkullista.

Nettishoppailu piristää aina. Mulle on tulossa nytten eBaysta pari juttua ja Boohoon tilauksen olis pitänyt tulla viimeistään perjantaina. Toivottavasti se tulis pian, oon niin kärsimätön. Voisin esitellä mun tilausta sitten täällä blogissa kun saan tuotteet vihdoin käsiini.
DSC02096
Sain joululahjaksi lahjakortin Kicksiin ja ostin sillä tän yllä näkyvän ABHn glow kitin, en oo varmaan ikinä ollut mistään meikkijutusta näin iloinen kun tästä. Noita sävyjä on kiva myös yhdistellä toisiinsa. Tä menee ehkä jopa The Balmin Mary Lou Manizerin eteen...

Koulussa tapahtui myös superkivoja juttuja kun mä pääsin tuutoriksi. Oon niin innoissani, mut en tiiä yhtään mitä odottaa. En oo koskaan ollut mukana missään ton tapasissa jutuissa, niin kivaa!

Uudet sisustussuunnitelmat on ollut mielessä tässä jo hetken. Ihan siis pikkujuttuja vain, mutta äiti lupas tulla mun kanssa huomenna Ikeaan ostamaan esimerkiks uutta peiliä.
DSC02105
Vapaapäivät töistä oli ehkä paras asia viime viikossa. Mulla ei ollut siis yhtäkään vuoroa, ja seuraavaksi meen vasta viikonloppuna töihin. Ihanaa kun on voinut laittaa kynnet kuosiin ja pitkien koulupäivien jälkeen on saanut vaan chillailla kotona.

Thaimaan reissuun on enää vähän päälle 50 päivää. Ärsyttää vähän olla pois koulusta mutta vitsit mä kaipaan pois tästä masentavasta Suomen pimeydestä. Reissusuunnitelmat on muuten tosi motivoiva treenaaja! Haluaisin myös varata kesäks jonkun matkan, ja ennen tota Thaimaan reissua haluaisin mennä vaikkapa Helsinkiin. Ihan vaan piristävälle (shoppailu)reissulle.
DSC02099
Mitkä jutut piristää teitä näin masentavan talven keskellä?

7 kommenttia:

  1. Heippa! Hieman pidempään blogiasi seurailleena en voi olla huomaamatta, että postauksesi (ja sitä kautta myös ilmeisesti muu elämäsi?) pyörii paljon materian ympärillä? Osteletko ja shoppailetko oikeasti näin paljon mitä blogisi antaa ymmärtää, ja merkitsevätkö ekologiset ja eettiset asiat sulle kuinka paljon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Tottakai mä tykkään shoppailusta ja uusien tavaroiden saamisesta. Nautin uuden materian hankkimisesta kuten moni muukin, enkä näe siinä mitään väärää. Toisaalta kaikki ympäristöön liittyvät asiat tulee tässä vastaan, ja siksi vienkin vanhat vaatteet sitten kirpparille. Ja kyllä, shoppailen niin paljon mitä blogi antaa ymmärtää. En mä tänne mitään juttuja esittele mitä en oo oikeesti ostanut. :-D

      Poista
    2. Et varsinaisesti nyt vastannut siihen, kuinka paljon ekologiset ja eettiset asiat sulle merkitsee :)

      Poista
    3. Mikä tässä oli nyt epäselvää sulle? :-)

      Poista
    4. Anteeksi epäselvästä kommentistani :) Lähinnä mietin tuletko koskaan pohtineeksi vaatteidesi ja kosmetiikkatuotteidesi alkuperää, missä ne on tuotettu ja kuinka eettisesti, millaisilla materiaaleilla jne. Ja merkitseekö ne asiat sulle ostopäätöksiä tehdessäsi. Susta ei nimittäin blogisi perusteella saa sellaista kuvaa, että tällaiset asiat sua liikuttaisivat. Enkä tarkoita tätä pahalla, koska enhän edes tunne sua, vaan sen puolen vaan mitä täältä blogista oon lueskellut. Nyt on kuitenkin niin paljon pinnalla ollut esimerkiksi juuri luonnonkosmetiikka, niin kunhan pohdin että millaisilla perusteilla teet ostopäätöksiä.

      Poista
    5. Ostan vaatteet sen perusteella, miltä ne näyttää! Ostan vaatteet ihan normikaupoista, koska ne on mun mielestä hienoja. Myyn kirppiksellä sitten, kun en käytä enää. :-)

      Poista
    6. Eli vastaus siis lienee, että et tule pohtineeksi vaatteidesi ja kosmetiikkatuotteidesi alkuperää. Kiitos, että tätä sai kaivella :D

      Poista