22. heinäkuuta 2016

VIKAT KROATIASTA

DSC01138
Voi että, mun eka postaus täältä omasta kämpästä kirjoitettuna. Istun tällä hetkellä mun uudella sohvalla ja mietin suihkuun raahautumista. Kyllä tä Turku on vaan niin paljon enemmän mun juttu. En malta oottaa että saan mun kaikki kamat tänne tuotua, vaikka nyt jo alkaa näyttää melko valmiilta. Oon kotiutunut tänne niin hyvin, onneksi! Niinkuin viime postauksessa mainitsinkin, en oo ehtinyt ottaa yhtään kuvia. Aattelin kyllä jotain yksityiskohtia tästä mun kämpästä teille piakkoin paljastaa. Mun Snapchatissa ja Instagramissa on kyllä vilahtanut jo jotain pikkujuttuja. 

Musta tuntuu että Kroatian reissusta on jo ikuisuus aikaa. Niin paljon kaikkea on ehtinyt tapahtua sen jälkeen. Onneks voi aina selata reissulta otettuja kuvia ja videoita ja palauttaa muistot mieleen. Teiltä tulee varmaan jo korvista ulos nämä mun reissukuvat mutta hei, don't you worry, tämä on vika satsi.
DSC01210 DSC01062 DSC01224 DSC00948 DSC01064 DSC01143 DSC00901

8 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia! Haluaisin itsekin käydä joskus Kroatiassa ja reissupostaukset vaan lisää matkakuumetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! Kannattaa ehdottomasti käydä ennen kun siitä tulee kunnon turistirysä! :-D

      Poista
  2. Voi että miten ihana kuva susta tuo ensimmäinen!♥ Huokuu sellanen onnellisuus :)

    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia, once again! ♥ Innolla tässä odottelen kuvia uudesta kämpästäsi :)
    Ja hei pakko tähän on lisätä, että voi jumpe, miten hieno kroppa sulla on! Tuo olisi pitänyt sanoa jo ajat sitten, mutta hei, you give me motivation, kiitos ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kämppäkuvia on tulossa mahd pian!! Hei apuaa en tiiä mitä sanoa♥ Ihana kommentti! Harmittaa vaan kun toi salilla käynti on nyt muuton vuoksi vähän jäänyt. :-(

      Poista
  4. Siis herttinen miten upeita kuvia! <3

    VastaaPoista