5. kesäkuuta 2016

YLPPÄRITUNNELMIA

DSC00714-2
Mulle tuli kutsu kolmiin ylioppilasjuhliin, mutta pitkän välimatkan takia ehtisin vaan kahtiin. Mun poikaystävä ja paras kaveri sai lakin ja olin kyllä kiitollinen et ehtisin edes heidän juhliin. Mun asuna toimi yllä näkyvä keltainen mekko sekä siniset korkokengät. Jos noita kenkiä pitäis kuvailla kahdella sanalla niin mä kyllä valitsisin överikorkeet ja tappokengät. Mun snäppiä seurailleet varmasti huomas mun valituksia noista kengistä. Ne oli niiiin kamalat jalassa mutta silti niin kauniit. Mun ja poikaystävän yhteiskuvista ei meinannut tulla mitään kun mun piti mennä vähän kyykkyyn etten olis häntä pidempi. Tämä mun parempi puolisko ei nimittäin ole sieltä pisimmästä päästä.
DSC00691-2
Me käytiin koko perheen voimin ekaks mun poikaystävän juhlissa! Kävin mun veljen kanssa lukiolla kattoo lakituksen myös. Tä oli muuten eka vuosi kun äiti sai käyttää kahta lyyraa juhlissa. Niin kummallista että omista juhlista on jo vuosi... Silti tuntuu että en oo mitään saanut aikaseksi. 

Oltiin pari tuntia poikaystävällä ja sit mentiin mun kaverin ylppäreihin. En tiiä mikä muhun meni mutta sanoin äidille jo matkalla kaverin luokse että ihan varmana alan itkemään kun nään mun kamun ja niinhän siinä kävi. Ollaan tunnettu jo tarhasta asti ja hän on aina ollut mulle vähän kuin pikkusisko. Tulin jotenkin hirveen tunteelliseksi kun mä näin hänet lakki päässä.DSC00690-2 DSC00721-2
Oliko teillä paljon juhlia kierreltävänä vai saitteko kenties ite jonkun lakin?

12 kommenttia:

  1. Tosi nätti toi keltainen mekko! Sopii niin täydellisesti kesäjuhliin ^^

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! Ihanan simppeli just kesään. :-)

      Poista
  2. Oi miten upea mekko sulla kuvissa!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, toi on kyllä niiiin kiva♥

      Poista
  3. Heiii! Mulla taitaa olla sama mekko :D Upea olet ja nuo kengät sopivat niin hyvin keltaisen kanssa! <3 Ja onnea lakkinsa saaneille, sekä tietenkin tunteilu kunniaan, mä olisin varmaan tehnyt ihan samoin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että säkin oot bongannut ton mekon. ;-) Mun mielestä ton mekon kanssa sopii täydellisesti myös vähän värikkäämmät popottimet! Hahah aina on okei tunteilla. ♥

      Poista
  4. Postauksistasi tulee aina niin hyvälle tuulelle ♥ Itse kävin myös ylppäreissä, tosin omani ovat (toivottavasti) vasta ensi vuonna! Suloinen pari olette :) (ja jep, tiedän tunteen, ei minunkaan parempi puolisko ole kuin ehkä sen yhden sentin minua pitempi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että miten kiva kommentti, kiitos♥ Tsemppiä sulle, toivottavasti pääset ylioppilaaksi!! :-)

      Poista
  5. Siis onko niin, että äiti ei saa käyttää lyyraa samana vuonna, kun lapsi valmistuu, vaan vasta seuraavana vuonna? En oo koskaan kuullut tollasesta :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oon varmaan kirjottanu ihan ajatuksissani... Tarkotin siis että kahta lyyraa toisten juhlissa. Anteeks en tiedä miks oon taas kirjotellut mitä sattuu. :-D

      Poista
  6. Peppi mistä tuo keltanen mekko on, ihana! t.Sofi

    VastaaPoista