28. kesäkuuta 2016

EKAT LOMAKUVAT

DSC00915
Mä kotiuduin eilen viiden maissa Kroatian reissulta. Mulla on vaikka mitä kerrottavaa tosta reissusta ja kuvia sekä videoo sitäkin enemmän. Mä olen nyt siis kai virallisesti "aikuinen", koska mulla oli synttärit tasan viikko sitten. 20 ikävuosi on siis saavutettu. Mun poikaystävä oli keksinyt meille kivaa tekemistä mun synttäripäivänä, mutta siitä lisää myöhemmin! Annan tän postauksen kuvien puhua puolestaan. Ihanaa olla takas blogin äärellä.
DSC01151 DSC01153 DSC00991 DSC00933 DSC01245 DSC01236

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla! <3 Liityin lukijaksi bloglovinin kautta. :) Ja upeita reissukuvia, odotan jo seuraavia postauksia! :D

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon♥ Ei huolta, postauksia on tulossa. ;-)

      Poista