19. kesäkuuta 2016

18X JATKA LAUSETTA

IMG_2438-horz
Iiiik mä lähden tästä pian kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää... En tehnyt postauksia valmiiksi luonnoksiin, joten mun blogi pysyy hiljaisena seuraavan viikon ajan! Ehkä tekee ihan hyvää olla viikko ilman läppäriä. Mun matkakuulumisia voi kuitenkin paremmin seurata Instagramissa @amlpeppi sekä Snapchatissa @pepatsu. Palataan toivottavasti ihanien matkakuvien kera vähän yli viikon päästä.

Oon jo kauan halunnut tehdä tämän "jatka lausetta" -postauksen ja tä on hyvä hetki sille. Kuvista vastaa tällä kertaa mun my storyt Snapchatista!
IMG_2521-horz
En ymmärrä... Miksi en ole vieläkään keksinyt mun unelma-ammattia.

Seuraavaksi ajattelin... Lähteä Kroatiaan!!!!!

Viimeaikoina...  Oon nauttinut elämästä.

En osaa päättää... Terveellisen ja epäterveellisen elämän väliltä. Oikeesti, välillä mulla on päiviä jolloin sali oksettaa ja haluun vaan syödä kaikkea mahdollisimman rasvaista, ja välillä mulla on päiviä jolloin vähänkin epäterveellinen ruoka oksettaa ja haluun salille monta kertaa päivässä.
IMG_2295-horz
Muistan ikuisesti... Kun kaaduin uimahallin kymppisynttäreillä suihkuun. 

Päivän paras juttu... Varmaankin tämä tuleva matka. Oon nyt vasta ehtinyt herätä ja käydä salilla.

Noloa myöntää, mutta... Mä en osaa tehdä kuperkeikkaa suoraan. Puhumattakaan kärrynpyörästä.

Viikko sitten... Olin serkun synttäreillä ja söin parasta kakkua ikinä.
IMG_2435-horz
Kaikista pahinta on... Nukkua yksin. Nyt kun on niin tottunut nukkumaan suurimman osan ajasta toisen vierellä, on kamalaa ajatella että pitäis nukkua pitkiä ajanjaksoja yksin.

Salainen taitoni on... Matkia kanan ääntä. That's all I can do haha how sad is that.

Jos saisin yhden toiveen se olisi... Perinteisesti vastattuna maailmanrauhaa ja ikuista terveyttä. Vastaan kuitenkin että ihan hirveesti rahaa että saisin uusittua koko vaatekaapin!

Minulla on pakkomielle... Laittaa auton ovet lukkoon aina ajaessa.
IMG_2480-horz
Söin tänään... Juotavan mansikka-banaani Skyrin! Ihan superhyvää, kannattaa maistaa ellette oo vielä kerinnyt.

Ärsyttävintä on... Kiittämättömät ja epäkohteliaat ihmiset. Miks kaikkien ihmisten perussanavarastoon kuulu sana "kiitos"?

Tekisi mieli... Saada tämä vatsakipu pois, huh.
IMG_2375-horz
Minusta on söpöä... Kun oma poikaystävä nukkuu.

Hävetti... Esimerkiksi se, kun asiakaspalvelussa sanoin vahingossa asiakkaalle "kiitto"... Piti tosiaan sanoa kiitti. Musta tuntuu että näin käy mulle aika usein, varsinkin jos mietin etukäteen mitä sanon.

Olenko ainoa, jonka mielestä... Ulkomaanreissulle pakkaaminen pitää aloittaa kuukausia ennen, edes jotenkin? Kauheeta ottaa äkkilähtö kun on vaan pari viikkoa aikaa pohtia, mitä tarvii mukaan.
IMG_2408-horz

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti