29. toukokuuta 2016

UUDET OUDOT HOUSUT

DSC00614
Heips ja ihanaa sunnuntaita Mulla on tämä päivä kulunut lukiessa ja aamulla kävin myös salilla tekemässä ehkä historian heikoimman treenin... Olin kaverin kanssa baarissa perjantaina ja musta tuntuu että en oo vieläkään oikeen kunnolla toipunut. Eipähän tee mieli sinne baariin taas hetkeen. Tykkään enemmän sellasista ihan vaan kavereiden kesken illanistujaisista. Tänään olis kuitenkin tarkotuksena vielä käydä moikkaamassa pappaa hänen synttäreiden kunniaksi!

Sitten tähän mun asuun. Varmaan ainoa asia mitä en olis ikinä voinut kuvitellakaan laittavani päälle löytyy nyt mun vaatekaapista. Kyseessä on siis leveälahkeiset housut. Näin BikBokissa nämä pöksyt ja kokeilin niitä "vitsillä" koska halusin tietää miltä näytän leveälahkeisilla pöksyillä. Pikkuhiljaa lämpenin näille ja tulin siihen tulokseen että mä tarviin nämä mun vaatekaappiin. Oon aina tykännyt vähän erikoisimmista housuista. Harvoin mun päältä löytyykään esimerkiksi tavallisia mustia farkkulegginssejä. Ainoa huono puoli näissä housuissa on läpinäkyvyys... Tuolta alta näkyy oikeesti ihan kaikenväriset alushousut läpi. 

Arvonnan voittajat on nyt saatu selville ja voittajina tällä kertaa olivat nimillä Jenna, Nea ja Inka Pietilä osallistuneet. Laitan teille kaikille sähköpostia vielä tänään illemmalla. Vastatkaa mulle viikon sisällä että saadaan paketit perille, kiitos
DSC00622 DSC00629 DSC00605 DSC00619

12 kommenttia:

  1. Ihanat pögät!! Ja jotenkin niin ihana toi tausta näissä kuvissa:)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin♥ Hihi mäkin tykkään, noi omenapuut näyttää just nyt tosi kivoilta. Jos ei oteta huomioon niissä olevia amppareita... :-D

      Poista
  2. Aivan ihanat housut!♥ Oon etsinyt juuri tuon tapaisia jo vähän aikaa itse :)

    ♥: http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihana kuulla että tykkäät♥ Kantsii käydä BikBokissa jos siellä vaikka olis vielä kokoja jäljellä!

      Poista
  3. Nätit housut :) mistä toi toppi on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on joku vitosen pilipalitoppi NewYorkerista, kivan näkönen kyllä! :-D

      Poista
  4. Tykkään niin näistä sun postauksista aina, jotenkin tosi inspiroivia ja aidon tuntuisia! Ja vitsit noi pöksyt sopii hyvin sulle, ehkä mäkin vielä jonain päivänä tykästyn leveälahkeisiin housuihin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaa en kestä miten ihana kommentti, kiitos sulle superisti <3 Kannattaa käydä testaamassa kaupassa, saatat yllättyä miten hyvältä ne näyttää sun päällä!! :-)

      Poista
  5. Sun kropallahan nuo ovat törkeän upeat ja istuvat just täydellisesti! Jotenkin ihan sunnäköiset pökät, tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon!! Ihana kommentti. :-)

      Poista
  6. Niin kauniita kuvia sinusta ♥ Ja nuo pöksyt ovat myös tosi hienot, harmi vain, kun niistä näkee läpi! :/ Pakko kuitenkin mennä koklaamaan niitä, näyttävät nimittäin aika himputin hyvältä sun päällä! :) Paljonko ne maksoivat, ja mitä kokoa käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanalle!! <3 Mulla on 34 (aika venyvää kangasta) ja hinta tais olla jotain 35 euron luokkaa. :-)

      Poista