14. huhtikuuta 2016

VKO 14 RUOKA- JA LIIKUNTAPÄIVÄKIRJA

Heips! Mun edellisestä ruokapäiväkirjasta tykättiin kovin ja aattelin että miksi en tekis uutta, tällä kertaa ihan koko viikon safkoista. Lisään tähän samaan mun treenit, koska niistäkin ollaan kyselty. Mulla siis alkoi nyt huhtikuussa se ainainen yritys syödä ees vähän terveellisemmin. Tämä viikko 14 alkoi hyvin mutta vähän tossa viikonlopun aikana repsahdin. Mutta hei parempi herkutella välillä kun pitää kunnon lakko kaikista herkuissa, sillä silloin varsinkin mulla herkkuhimot vaan kasvaa ja kasvaa. Silloin tulee myös ahmittua herkkuja enemmän jos kerran repsahtaa.

Noilla mun salaateilla tarkoitan yleensä vihersalaattia, tomaattia, kurkkua sekä siemeniä. Välillä heitän sekaan salaattijuustoa, avokadoa sekä paprikaa. Smoothien taas teen rasvattomaan luonnonjogurttiin.
ruokapäiväkirja (1)
MA, rintatreeni: 
Mustikka-mansikka smoothie, maustamattomat cashewpähkinät
Fitnesspatukka, omena
Mustikka-banaani smoothie
Salaattia, täysjyväpastaa, naudan jauhelihaa, keitettyjä vihanneksia
1/2 keksi
Kokonainen kananrintasubi

TI, hauis ja ojentajat:
Juuresleipä kalkkunalla ja salaatilla, banaani
Mansikka-banaanismoothie, lohisalaattia
Ruisleivän puolikas, jauhelihakeittoa ja salaattia
Mustikka-banaani smoothie, jogurtilla kuorrutettuja mansikoita, fitnesspatukka, pähkinöitä
Banaani, maustamattomia cashewpähkinöitä
ruokapäiväkirja (2)
KE, vatsat ja kyljet:
Juuresleipä kalkkunalla ja salaatilla, viinirypäleitä
Täysjyväpastaa, naudan jauhelihaa, keitettyjä kasviksia
Bataattiranskalaiset, paistettua lihaa, salaattia
Lohisalaattia, viinirypäleitä
Mansikka-banaani smoothie

TO, lepopäivä:
Ruisleipä kalkkunalla, smoothie, maustamattomat cashewit
Lohisalaattia, pieni pala pihviä
2x ruistortilla jauhelihalla, salaatilla yms
Ruissipsejä sekä hunajapähkinöitä
ruokapäiväkirja (3)
PE, selkätreeni:
Banaani, protskuvanukas
Morrisons-ravintolan pippuripihvi ja ranskalaiset, salaattia
Spice Icen pieni pyörremyrsky kiivillä ja mansikalla
Lohisalaatti
Mansikka-banaani fruitie
Minitomaatteja, kauraleipä kalkkunalla
Mansikoista tehty drinksu
(Oli niin hyvää, tässä pikainen ohje: Jäisiä mansikoita, appelsiinimehua sekä jotain kirkasta blenderiin ja nam!)

LA, jalat, pylly, pohkeet:
Mansikka-banaani smoothie, cashewpähkinät
Nuudeleita, soijarouhetta, maissia, minitomaatteja
Ruissipsit, suklaata
Tacosalaattia

SU, 45 min reipas kävely:
2x riisikakku kalkkunalla ja salaatilla, vesimelonia
Cocktailpiirakka munavoilla, banoffeepiirakkaa
Hesen soijatortilla ja ranskalaiset
Suklaata
Kanasalaattia, täysjyväpatonkia
ruokapäiväkirja (4)
Miten meni noin niinku omasta mielestä? Noh, ihan jees. Viikonloppuna tais sitten mennä vähän överiksi ton herkuttelun suhteen, hupsista. Onneks oon kuitenkin urheillut kunnolla, joten toi herkuttelu on ihan soveliasta. Hitto kun unohdin laittaa kellonaikoja tohon muistiin. kun joku niitä kyseli viime postauksessakin. Tykkäättekö näistä liikunta- ja ruokapäiväkirjoista?

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä nää ruoka-/treenipostaukset on tosi kivoja joten mielellään lukisi näitä jatkossakin :) toi mansikkadrinsku kuulostaa hurjan hyvältä mmmm <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla että tykkäät! Se oli kyl ihan superhyvää... Aika petollista tosin hahah. :-D

      Poista
  2. Mun mielestä olisi kiva, jos jatkossa teet tämmöisiä postauksia, niin kertoisit siinä vähän tarkemmin treenistä - mitä liikkeitä teit yms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Well this is awkward mut en tiiä just esimerkiks minkään kuntosalilaitteiden nimiä... :-D Kamalaa!

      Poista