28. huhtikuuta 2016

MÖKKIKAUSI AVATTU

DSC00379
Tai itseasiassa se mökkikausi avattiin jo parisen viikkoa sitten. Mun fiilikset mökkeilyä kohtaan vaihtelee todella paljon, mut tällä hetkellä oon tosi innoissani siitä hommasta! Ihana karata kaupungista ja suunnata tonne saareen hiljaisuuden keskelle. Ollaan myös pari kolme vuotta sitten hankittu palju mökille, joka innostaa mua lisää menemään saareen. Siellä pystyy lillumaan helposti parikin tuntia hyvän juoman kanssa.

Oon etsinyt vaikka kuinka monesta paikkaa syväkauluksista uimapukua ja nyt vihdoin mä löysin sen! En oo käyttänyt kokouikkaria varmaan sitten ala-asteen, joten tuntui tosi oudolta vetästä sellanen päälle. Tota tulee käytettyä paljussa varmasti monen monta kertaa tänä kesänä. Aurinkoa en ehkä lähtis tolla ottaa, ellei sitten tykkää reiällisestä rusketuksesta hah.
DSC00425 DSC00394 DSC00380 DSC00420 DSC00430
DSC00440

8 kommenttia:

  1. Ihanaa, mäkin ootan että sais mökkikauden korkattua!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit kivaa! :-) Mökkeily on kyllä pikän tauon jälkeen ihan parasta!!

      Poista
  2. Mökkeileminen on kyllä ihanaa!:)Oi joko tarkenit järveen uimaan?
    http://love-sannar.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en kai sentään, paljussa mä kävin heittää talviturkin. :-D

      Poista
  3. Mökillä on aina niin ihanaa ja rentouttavaa♥ Siellä sielu kyllä lepää täysin! Ihanat kuvat :)

    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voi miten ihana koko uikkari <3 Näyttää tosi kivalta :-)

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! Mustakin se on superkiva. :-)

      Poista