2. maaliskuuta 2016

MUKAVIMMAT HOUSUT IKINÄ PART 2

GOODWEAR DROME
Jotkut teistä saattaakin muistaa TÄMÄN postauksen, jossa esittelin parhaat ja mukavimmat housut, mitä oon ikinä jalkaani iskenyt? Kyseessä on siis #Drome nimiset pöksyt, jotka on valmistettu "second skin" kankaasta. Mun mielestä nämä housut on rehellisesti sanottuna yhtä mukavat jalassa kuin hyvin istuvat salihousut. Pieksee esimerkiksi Dr Denimin tai GinaTricotin vastaavat mennen tullen. Mä suosin farkkuja, jotka eivät tunnu farkuilta jaloissa. Mikäs sen parempaa, kun voi näyttää siistiltä ja tyylikkäältä ja olo tuntuu siltä kun olis jumppapöksyt jalassa.

Nyt näistä #Drome housuista on tullut vieläkin parempi versio! Muutamat teistä sanoi tonne vanhaan postaukseen että harmi kun ei ole korkeampaa vyötäröä. Mutta nyt tältä kyseiseltä housumerkiltä on tullut yhtä mukavat housut, mutta korkeammalla vyötäröllä!!
DROME II
DROME HOUSUT
Sain nämäkin housut testaukseen yhteistyön kautta GoodWearilta. He lähettivät mulle ihan tavalliset mustat, josta olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Mustia housuja tulee niin paljon käytettyä että niitä ei voi olla ikinä liikaa. 

Näissä Dromen kakkospöksyissä on tuon korkeamman vyötärön lisäksi push up leikkaus, joka korostaa kivasti muotoja! Näitä housuja myydään GoodWearilla hintaan 49,90€. Eli samaa hintaluokkaa kun vastaavat housut, jotka ei tosin oo yhtä mukavat jalassa. ;-) Suoraan näihin mun mustiin pöksyihin pääsette TÄSTÄ. Kannattaa käydä tilaamassa GoodWearilla ennen kuin viedään käsistä.
DROME HOUSUT
PS. Tarkkasilmäiset saattaa huomata, että mä tosiaan kävin sielä kampaajalla värjäämässä. Kahden vuoden tauko oli mun hiuksille liikaa!

30 kommenttia:

  1. Oijoi nää on kyllä ihan ku mulle tehty! Normi dromeissa oli muuten kaikki kohdillaan paitsi liian lyhyt vyötärö mun makuun. Huippua että postasit näistä! <3 Sun blogissa parasta on monipuolisuus ja mielenkiintoiset & hyödylliset postausaiheet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvasinkin että tästä postauksesta olis jollekkin hyötyä, siksi sitä alunperin lähdin suunnittelemaan. :-)Ihana kommentti, kiitos sulle tosi paljon!! ♥

      Poista
  2. Oi vitsi onpa kivan näköset ja kuuloset housut! Osaatko yhtään sanoo koista ja mikä koko sulla on esimerkiks? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!? Koot on samanlaisia kuin esimerkiksi DrDenimeissä sekä GinaTricotin vastaavilla, eli mulla on siis S koko näistä kaikista housuista! :-)

      Poista
  3. Näyttää niin täydellisiltä housuilta! <3

    VastaaPoista
  4. Saanko kysyä, että mistä yhteistyöstä oot saanut "palkan" rahana ja mistä tuotteina, esimerkiksi? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itseasiassa vaan yhdestä yhteistyöstä saanut palkan rahana! Että yleensä tuotteina, jotka esittelen teille. :-)

      Poista
    2. mistä sait palkkana?:)

      Poista
    3. Se kollaasijuttu kun tein Espritin urheiluvaatteista, muistatko? :-)

      Poista
  5. Oli pakko tulla kommentoimaan, että sairaan kivan väriset hiukset! Tykkään ihan sairaasti :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos♥ Mäkin tykkään näistä, kivaa vaihtelua vaikka ei se ero niin järkyttävän suuri ookkaan! :-)

      Poista
  6. Tosi hyvän näköiset pökat ja, jos on vielä mukavatkin, niin kyllä mun pitää nuo itsellenikin tilata! Ite oon Dr. Denimien suurkuluttuja, mutta niitten laatu on kyllä ihan pepusta. Niistä lähtee väri, eikä ne nykyään ees pysy pitkään niin tiukkoina ku haluais.... :-D Mut tosi kiva postaus ja kiitos tästä vinkistä!

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin luvata sulle, että kyllä on mukavat. ;-) DrDenimien pöksyt on kyllä niin jostain kotoisin... Nämä housut on erilaista kangasta joten väriä ei lähde. Ja mä oon nuo aikasemmat Dromet saanut kesän alussa ja ne ei oo venahtanut mihinkään suuntaan! :-)

      Poista
  7. Mmitew hei tuo koko? Vastaako s ihan vaan s kokoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Koot on ihan samalla tavalla kuin just esim DrDenimeissä että vastaa kyllä kokoaan. :-)

      Poista
  8. Aaah, noi housut näyttää niin ihanilta! Tosi nätti asu :-)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! :-) Noi housut on kyllä super kivat!

      Poista
  9. Mä niin haluisin nuo Drome kakkospökät. Ne näyttää niin kivoilta. Mulla on ennestään jo kolmet eri Dromet: mustat, harmaameleeratut ja tummansiniset. Ärsyttää kyllä kun noi mustat on ihan uudet, ja niistä alko jo jonku neljän käyttökerran jälkeen purkautuu saumat takapuolesta >:( Ja tummansinisistä kans yhestä kohtaa repsottaa joku naru!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä?! Mulla on pysynyt todella hyvinä noi edelliset, onkohan sulle osunut jotain maanantaikappaleita... :-(

      Poista
  10. minä jo kerkesin innostua, mutta ei noissakaan kyllä hirmu korkee toi vyötärö ole.. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, harmi ettei oo tarpeeks korkeet sulle. :-( Itse tykkään enemmän just vähän korkeemmista enkä sellasista mitkä tulee napaan asti. :-)

      Poista
  11. Kivat housut ja mahti perberi! :D

    VastaaPoista
  12. On kyllä hyvännäköiset nuo housut!:) Ja muutenkin asu, varsinkin tuo takki ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin ne näyttää tosi hyvältä! Kiva kuulla että tykkäät. :-)

      Poista
  13. Oot kyllä niin oikeassa, nää pöksyt on ehdottomasti yhdet mukavampia mitä voi olla! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä hyvännäköiset nuo housut! Mistä tuo takki on?

      Poista
    2. Takki on H&Mn lastenpuolelta! :-)

      Poista