25. maaliskuuta 2016

KUN LUMISADE PILAA ASUKUVAT

DSC00083 DSC00081 DSC00078
Otsikko sen jo kertoo... Asukuvat on räpsästy Tallinnasta jonkun upeen linnan edessä, joka ei kyllä pääse oikeuksiinsa näiden kuvien kautta. Mulla oli sellanen Otetaan ne kuvat äkkiä pois alta -fiilis näitä kuvaillessa. Oikeestaan mun ei ees näistä mitään erillistä asupostausta pitänyt tehdä mutta mun mielestä näistä tuli valotuksiltaan kivoja, joten aattelin nämä julkaista. 

Kyselin tossa viime postauksessa että miten te haluutte että hoidan ton mun videoprobleeman. Ketään ei ilmeisesti ole kiinnostanut toi video joten haluutteko että jätän sen kokonaan julkaisematta vai mikäs tässä mättää? Harmittaa niin vietävästi kun en tajunnut niitä ääniä tosiaan laittaa, siitä olis meinaan tullut ihan superkiva! :-(

6 kommenttia:

  1. Musta nämä kuvat on silti hyvät:) Ja kiva asu! Entä meekö videon idea kokonaan jos jää ne selostukset pois ja laittaa taustalle vaan jonkun musiikin?=) Tai sitten jälkikäteen selotukset ja videon päälle niin kuin taisit ehdottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kyllä se idea vähän kärsii kun mun höpöttelyt oli just se pääpointti tolla videolla... Mä varmasti teen puheen nyt uudestaan vaikka hölmöltä se kuulostaakin. :-D

      Poista
  2. "Ketään näyttävästi ei kiinnosta.." Eiks toi oo vähä säälin kerjäämistä??? Ehkä kukaan ri vaa osannu neuvoa sua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähinnä sitä että nykyään (minä mukaan lukien) ihmiset ei jaksa ehkä niin paljoa kommentoida blogeihin. Jätin sun toisen kommentin julkaisematta koska en halua epäasiallisesti ilmaistua palautetta tänne mun blogiin, hyvää päivänjatkoa sulle. ;-)

      Poista
  3. Mä haluaisin kyllä tosi kovasti nähä sen videon, mutta en osaa auttaa sua tossa ongelmassa :( Ehkä voit vaan laittaa jotain musiikkia taustalle sen puheen sijasta? Tai sit niikun sanoit, tehä puheen nyt uudestaan. Olis kuitenkin kiva nähä video! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koko idea menee jos laitan musiikin... Mä teen ton puheen kyllä uudestaan vaikka se kuulostaakin ehkä typerältä ilman taustahälinää. En meinaan halua että mulla on mennyt koko videoklipit ja siihen kulutettu aika hukkaan! :-( Mutta videota on kyllä siis tulossa jossain muodossa!

      Poista