1. helmikuuta 2016

TAMMIKUU PUHELIMESTA

kuukausipostaus blogi
1. Lila huulipuna in action! Tykkään tosta ihan hirveesti, tälle tulee varmasti käyttöä. Piristää mukavasti tylsempää asua. 2. Parin kuukauden smoothiet pussitettu pakkaseen. Tykkään laittaa annoksia valmiiksi, niitä on sitten helppo vaan napata pakkasesta ja laittaa smoothien/fruitien sekaan. 2. Testaamassa ekaa kertaa Turun El Nam. Ihan mielettömän hyvää ruokaa! Saatoin ehkä käydä tuolla myös eilen... ;-) 4. Mä vaan niin rakastan näitä tuotteita. Muistakaa käyttää alennuskoodi josta kerroin tässä postauksessa.
kuukausipostaus
1. Siniset piilarit testissä, hui! Näistä on tulossa juttua lisää tällä viikolla. 2. Jonkun päivän aamupalaa. Vihreää teetä, protskupannareita, mansikoita ja nutellaa. Voiko muuta toivoa? 3. Testasin tossa yks päivä ekaa kertaa currya. Tein sitä katkaravuista ja tuli ihan semi hyvää! Kivaa vaihtelua ainakin. 4. Puhtaat lakanat on se juttu. Tajusin eräs päivä että tarviin lisää tyynyjä mun sänkyyn ja nyt niitä onkin siellä jo nelisen kappaletta.
viikkopostaus
1. Äidin kanssa lounastamassa. 2. Puristin itse mehua appelsiinista. Kahdesta hedelmästä tuli tosiaan puoli lasillista mehua, mutta oli kyllä sen arvoista. 3. Tältä mun salireissut ovat näyttäneet. En oo hirveesti uskaltanut treenata käsillä mitään. Tänään uskalsin kuitenkin tehdä selkää ja kylkiä! 4. Mun eka smoothie bowl! Tuli ihan super hyvää.
kuukausikatsaus blogi
1. Napsitaan murun kanssa niin harvoin nykyään kuvia yhdessä. Tai otetaan siis varmaan päivittäin kuvia mutta niitä normaaleja kuvia ei sitten niin hirveesti ookkaan. 2. Pirkan siemensämpylät on parhautta! Hetkeks uuniin ja "uunituoretta" leipää on nenän edessä, nami. 3. Mä niin rakastan mun PJ Salvagen pyjamapöksyjä. Niiiin pehmoiset. 4. Jonkun päivän pärstä. Musta on tullut ihan hirmuinen huulipunan käyttäjä/hamstraaja.
kuukausikatsaus
1. Itsetehdyt lohkoperunat on niin hyviä! Voisin tänään väsäillä niitä, jos illemmalla vielä jaksan. 2. Voi kun vielä näyttäiskin tältä. Lähes kaikki lumet on sulanut.... 3. Venailemassa bussia. Joka kerta kun käytän bussia, muistan miksi mä vihaan matkustaa niillä. 4. Voihan farssien farssi. Miten meni noin niinku omasta mielestä... Tein siis bataattiranuja, ja yhdestä bataatista syömäkelpoisiksi jäi vaan 11... Niitä oli alunperin varmaan 30. Noista jäljelle jääneistä piti jyrsiä ne ei-pilalle-menneet kohdat hampailla. Ja joo, lupasin tosiaan laittaa poikaystävälle ruokaa ja ei tästä niin hirveesti kyllä hänelle jäänyt. "Syö sä vaan, mä voin syödä jotain muuta." :-D Ei mennyt taaskaan ihan putkeen.

12 kommenttia:

  1. Kiva postaus, oot nätti! :)

    Haha, mulle kävi ihan samalla tavalla bataattiranujen kanssa, kun tein niitä ekan kerran :D Lähes kaikki paloi ja siinä sitten nypittiin poikaystävän kanssa niitä vähiten palaneita sieltä jostain koloista :D Enää en uskalla jättää niitä yksin pitkäksi aikaa, käyn vähän väliä tsekkailemassa että mikä tilanne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii kiitos! ♥

      Voi eikä! :-D Mulla tuli ekalla kerralla niin löllöjä, että aattelin nyt toisella kerralla paistaa niitä ihan reippaasti. Katoin siinä sarjaa ja "one more episode" teki kepposet mulle... :-D

      Poista
  2. Noi proteiiniletut on niin parhaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Harmittaa vaan kun toi pussi on aika kallis. :-(

      Poista
  3. Tosi kiva postaus!
    Pari kysymystä täs heräs mielee: mitä kaikkee sul on nois smoothieaineksissa mitkä pussitit valmiiks? Ja millasel ohjeel oot tehny bataattiranuja? Mä meinaa kerran oon koittanu niit tehä ja niist ei silloin tullu mitää maailman parhait ni meinasin et jos sul olis paljon parempi ohje niihi :'D ja sit viel sellasta, et millä jaotuksella yleensä treenaat salilla? :) meinaan monta kertaa viikossa ja mitä treenaat aina yhtenä päivänä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka mitä! Mansikkaa & banaania, lehtikaalia & parsakaalia & mangoa, mangoa & päärynää, persikkaa & ananasta yms. :-)

      Bataattiranut tein tällä ohjeella http://www.naag.fi/2015/11/recipe-sweet-potato-fries-pepper-dip.html

      Voisin tehdä erillisen postauksen tosta salijutusta, kun en saa sitä tähän kommenttiin varmaan mahtumaan hahah. :-D Kiitos sulle kommentista!

      Poista
  4. oohh ihania kuvia Peppi! oh tuli ihan kauhee nälkä näitä ruokakuvia katsoessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoskia Paula♥ Nä kuukausipostaukset on aina pahoja kun musta tuntuu että niissä on vaikka kuinka ruokakuvia! :-D Nälkä kun olis tällä toisellakin.

      Poista
  5. Kylläpä sopii hyvin tuo violetti huulipuna! Ja oon muuten aina ollut siinä uskossa, ettei ruskeasilmäset voi käyttää värillisiä piilolinssejä, kun oma väripigmentti on niin vahva! Väärässä olin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään myös siitä! Mullakin on todella tumman ruskeat silmät, mutta yllättävän hyvin noi näkyi mun silmissä. Ei niistä tietenkään ihan kirkkaan sinisiä tullut, mutta ees jotain vaihtelua. :-)

      Poista
  6. Voi söpöläinen! Tuo liila huulipuna on upea! Itsekin sain juuri lilaan taittavan punan itselleni ja hurahdin täysin ;) Tuo smoothiepussi-idis on ihan mahtava, mä en ole edes miettinyt tuota aikaisemmin! :D Nuo siniset piilarit ovat kyllä jännät sun silmillä, mutta hyvällä tavalla! :) Ihanaa viikon alkua sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos♥ Lila on kyllä yllättävän kivan näköinen huulissa! Kannattaa pakkailla niitä valmiiksi, sit ei voi laittaa laiskuuden piikkiin kun ei jaksa pilkkoa aineksia smoothieen joskus. Hahah mustakin ne näyttää jotenkin jännältä. :-D Kiitos samoin! ♥

      Poista