16. tammikuuta 2016

MIKSI, OI MIKSI?

Löysin yhdestä mun lemppariblogista (CLICK) niin kivan postauksen, että pakko toteuttaa itsekin!
ootd
Miksi mulla on pakkomielle naksauttaa selän molemmat puolet, eikä vaan toista?

Miksi mun pitää aina vetää herkutteluöverit?

Miksi kosteusvoiteen pumpun päähän pitää aina kuivua inhottava kökkö?

Miksi jotkut laittaa Snapchatin mystoryyn 2 sekuntia kestävän kuvan?
asu blogi
Miksi mulla on kämmenet olkapäiden korkeudella kun kävelen meidän rappusia alaspäin?

Miksi en oo itse huomannut käveleväni portaita alas kuin kana, ennen kun mun poikaystävä huomautti siitä?

Miksi selaan Facebookia aina uudestaan ja uudestaan tylsyydessäni, lukien samoja juttuja moneen kertaan?

Miksi yövuoron jälkeen katson Ennustaja-TVtä tunnin ennen kun meen nukkumaan?
ootd blog
Miksi oon niin tarkka siitä, ettei mun lakanoissa maata arkivaatteilla?

Miksi jotkut laittaa vessapaperirullan telineeseen väärinpäin?

Miksi oon kateellinen kaikille, kenellä on hyvä itsekuri herkkujen suhteen?

Miksi mulla on vaikeuksia muistaa laulujen nimiä?

Miksi omaa huonetta on niin vaikea pitää siistinä?
päivän asu
Miksi kaikki ihmiset eivät moikkaa kassalla työskentelevää ostaessaan jotain?

Miksi mä en osaa vieläkään tehdä taskuparkkia? Kortti on kuitenkin ollut yli puoltoista vuotta.

Miksi jätän aina mun harjan täyteen hiuksia, enkä ota niitä samantien pois?

Miksi jotkut ihmiset puhuvat puhelimessa samalla kun "treenaa" salilla?

13 kommenttia:

  1. Olipa kiva postaus! Voisin itekin toteuttaa lähiaikoina samantyylisen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, toteuta ihmeessä! Luenkin sun blogia niin saan sitten tiedon siitä. :-)

      Poista
  2. Haha, olipa kiva postaus! :) "Miksi kaikki ihmiset eivät moikkaa kassalla työskentelevää ostaessaan jotain?" on niin tuttua ja rasittavaa, sillä itse työskentelen nimenomaan myyjänä. Antaa hieman epäkohteliaan kuvan kun vain mykkänä laskee tuotteet kassalle ja sitten hyvä että edes kiittää lähtiessään :D Ja älä huoli, en itsekään hallitse taskuparkkia kunnolla, sillä yritän aina vältellä sellaisia tilanteita missä joutuisi parkkeeraamaan tien sivuun autojen väliin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi on kyllä niiiin rasittavaa... Miksi ei voi sanoa edes sitä "moi" ja "kiitos"? Ei se vie yhtään enempää aikaa. Hahah mäkin välttelen niitä. :-D Vaikka autossa on peruutuskamera niin ei silti onnistu... :-D

      Poista
  3. Hahaha, ihana postaus! Ennemminkin voisi kysyä, että miksi ylipäätänsä katsot Ennustaja-TVtä?! Eiiiiiiii :D Ennustajat tulevat vielä uniin tai pikemminkin puoliunissas soitat vielä sinne, haha! P.S. Upea likka ja upea asu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah en oikeesti tiedä miks katson sitä! Oon niin väsynyt että en ees tajua katsovani sitä. :-D Voi että kiiiiitos!

      Poista
  4. Harja täynnä hiuksia, moikkaamatta jättäminen, puhelimessa puhuminen salilla, sängyssä makaaminen arkivaatteilla, herkku itsekuri.. liikaa samoja !! :-D mut oi mitkä farkut, mistä noi on ?

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että mä en oo ainoa! Luulin että muut ei oo noin tarkkoja tosta sängyssä arkivaatteilla olemisesta. :-D Farkut on H&Mn Divided osastolta! Oon ostanut ne kyllä joskus kesällä jo. :-(

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Hhahah toinen herkutteluövereiden aktiivivetäjä täällä hei!:D Ja mun on aina pakko kääntää se vessapaperirulla oikein päin jos joku on sen väärin erehtynyt laittamaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun en ole ainoa! Vessapaperijuttu on kyllä hyvin rasittavaa. :-D

      Poista
  7. niin hyvä postaus,haha !! löysin hetki sitten sun blogin, ja alkuvaikutelma on tosi hyvä :-) tossa vielä muuten mun blogi jos kiinnostaa:
    http://lifestylefortomorrow.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, käyn katsomassa! Kiitos linkistä. :-)

      Poista