13. joulukuuta 2015

PERJANTAIN FIILIKSIÄ

DSC09078-tile
Perjantaina meidän kämppään tuotiin joulukuusi. Se haettiin siis ihan tästä meidän pihalta, meidän tallista. Meillä on ollut käytössä sama vanha tekokuusi niin kauan kuin voin muistaa. Yritetään aina äidin kanssa tunkea se täyteen koristeita, jotta se ei näyttäis niin kärsineeltä! Tällä kertaa kuusen teemavärinä toimi pinkki, valkoinen sekä hopeaakin on näkyvissä. 
DSC09079
Heti kun kuusi oli koristeineen paikoillaan, mun alkoi tehdä mieli paketoida mun ostamat lahjat perheelle! Tuntia myöhemmin lahjat olivat kuusen alla, tietysti samaa väriteemaa noudattaen. Mun mielestä huomattavasti kivemman näkönen on tuo meidän raukka kuusemme, kun sen jalkaa koristaa pari pakettia.
DSC09095-tile
Perjantaina mulla oli eka aamuvuoro ikinä töissä. Lauantaina olin iltavuorossa ja mulla tuli siellä jotenkin tosi kipeä ja heikko olo. Piristin oloani hakemalla kaupasta Ben&Jerrys jätskiä. Tai sitten paha olo oli vaan tekosyy herkutella. :-D Maistoin uutta makua ja ei kyllä ollut pettymys tämäkään maku! Niin jouluinen. Tänään mä saan nauttia vapaapäivästä, ja huomenna alkaa taas neljän päivän työvuoroputki. En mä kyllä tästä vapaapäivästä pahemmin nauti, sillä mun olo ei ole vieläkään kovinkaan hyvä. Toivottavasti huomenna olis jo parempi ja pääsisin salille!

4 kommenttia:

  1. Hauska väriteema!

    Missä olet töissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät. :-) Oon ravintola-alalla, en halua kertoa tarkemmin yksityisyyden takia!

      Poista
  2. Tosi kiva postaus ja ihanat kuvat! <3

    VastaaPoista