23. joulukuuta 2015

JOULULAHJA MULLE

VAGABONDBLOGI (1) VAGABONDBLOGI (2) VAGABONDBLOGI (3)
En oo koskaan ollut mikään kenkiin panostava ihminen. Kaapista löytyy monen monta kenkäparia ja mulla ei kulu kengät kauheesti käytössä, koska vaihtelen niitä niin usein. Kalleimmat kengät mitä multa löytyy taitaa olla UGGit. Ne on varmasti ainoat yli satasen maksavat kenkulit. Nyt mä kuitenkin ostin itselleni joululahjaksi Vagabondin nahkaiset kengät. Mulla on samantapaiset Skopunktenin halpiskenkulit, jotka alkaa näyttää jo aivan järkyttävältä... :-D Aattelin että nämä kengät ovat kuitenkin niin paljon olleet käytössä että voisin ostaa samantapaiset, mutta laadukkaammat ja kestävämmät. Tykkään näistä kengistä erityisesti paksun pohjan takia. Ei ole kuitenkaan ihan niin samanlaiset mitä kaikilla muilla on, vaikka silti melko massakengät ovatkin. Minkäs sille voi kun kengät on niin käytännölliset ja kauniit!

Panostatteko te yleensä kenkiin? Vai päteekö kenkäostoksilla ei se laatu vaan se määrä?

8 kommenttia:

  1. Vagabondin kengät kyllä kestää mun mielestä käyttöä todella hyvin! Nää on kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että kestää! Toivottavasti mun kenkulit pysyy hyvinä. :-)

      Poista
  2. Hhahah ei voi olla totta!!:D Mulle saapui juuri eilen Zalandon paketissa uudet mustat nilkkurit itseltäni itselleni joululahjaksi..:D

    Ihanaa joulua sulle!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että. :-D Itselle on kaikkein kivointa ostaa joululahja, haha! Ihanaa joulua sulle myös Suvi♥

      Poista
  3. Ihanat kengät ja on hyvä myös muistaa hemmotella itseään vaikkapa ostamalla jotain mistä on kauan haaveillut! Hyvää joulua <3


    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi
    Käy osallistumassa blogini uusimman postauksen haasteeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä sun kanssa tosta itsensä hemmottelusta! Hyvää joulua sulle myös♥ Käyn katsomassa haasteen, kiitos! :-)

      Poista
  4. Tollaset peruskengät on huippukätevät ja mun mielestä myös tyylikkäät :) Itte olen aika huono ollut kenkien kanssa, olen mieluummin panostanut vaatteisiin, mutta nytkun kenkävarasto kaipaa uudistusta, olen alkanut katsomaan laatuakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhut niin asiaa! Musta tuntuu että näin vanhetessa alkaa arvostamaan sitä laatua ja kestävyyttä. :-)

      Poista