11. joulukuuta 2015

ASUA JA KAMERAONGELMIA

DSC09052 DSC09074 DSC09064
Voi hemmetti että mulla menee hermot ton kameran kanssa. Toisaalta, runko on jo lähemmäs neljä-viisi vuotta ollut aktiivisessa käytössä, joten en yhtään ihmettele sen reistailua. Aattelin että ostaisin uuden kameran itelleni joululahjaksi, mut sitten kävin Gigantissa katselemassa kameroita ja tulin siihen tulokseen että en jaksa ryhtyä siihen että kokeilen kaikkia kameroita siellä. En ymmärrä muista kameroista lähestulkoon mitään joten aattelin nyt selviytyväni tällä vanhalla vielä hetken. Lisäksi löysin niin ihanat (ja kalliit) kengät että ne on varmasti se mun joululahja itselleni. 

Tavoitteena olis kuitenkin jossain kohtaa ostaa suht edullinen, bloggaajan tarpeisiin sopiva kamera. Jos teillä jollain olis vinkkiä tai omistatte tuollaisen kameran niin kertokaa ihmeessä enemmän! Mun pitäis varmaan kyllä ensin tutkia tota mun kameraa ja sen ominaisuuksia vielä vähän enemmän. Oon kuitenkin niin tauno etten ymmärrä näinkään monen vuoden kokemuksen jälkeen tosta kamerasta kunnolla... Pitää varmaan joku (valoisa päivä) mennä kokeilemaan kunnolla ulos tota vanhusta.

4 kommenttia:

  1. Mikähän kamera siulla tällä hetkellä on? Voin ehdottomasti suositella Olympus Pen -sarjan järkkäreitä, sopivan kokoisia ja oikealla objektiivilla saa todella tarkkoja kuvia! :) Itselläni on Olympus Pen e-pl7 ja siinä M.Zuiko 25mm/f1.8 objektiivi, ja olen ollut todella tyytyväinen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Sony a230 runko ja siinä käytän pääsääntöisesti DT 1.8/50 SAM objektiivia. Oon kyllä kuullut noista paljon hyvää, täytyy pistää korvan taakse! Kiitos vinkistä. ♥

      Poista
  2. hah! Mä luin ton otsikon aluksi Asu ja kermaongelma :---D
    Ymmärrän kyllä tuon kameran kanssa tuskailun, oma kameranrunko on nyt noin 6vuotta vanha, ja voi pojat miten monta kuvaa sillä on otettukaan. Se välillä vähän kenkkuilee, mutta pääpiirteittäin toimii. Himottais kyllä niin paljon uus runko, mutta ei sitä raski uskollisesta ja rakkaasta luopua. Ja vaikka merkki pysyisikin samana, joutuu sitä kuitenkin jotain uutta aina opiskelemaan silti.
    Löysin tänne sun blogiisi juuri, ja tykästyin kyllä! Jään ehdottomasti lukijaksi :-) <3

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kyllä jotenkin niin iso kynnys vaihtaa se vanha, tuttu ja turvallinen runko uuteen... Kaikki kamerat tuntuu muutenkin tosi kalliilta vaikka ne maksaakin itsensä takaisin. Oi vitsit ihana kuulla! Tervetuloa lukijaksi. ♥ :-)

      Poista