8. marraskuuta 2015

VOITA SUN ITSESI SUUNNITTELEMA SUKLAALEVY

Heipparallaa! Nyt postausvuorossa olis herkullinen arvonta. Sain kivan tilaisuuden tehdä yhteistyötä suomalaisen yrityksen, CreaChocon kanssa. Heidän yrityksen perusideana on, että sinä itse suunnittelet herkullisen suklaalevyn netissä, ja he valmistavat sen sulle sekä postittavat kotiovelle! Onko parempaa kun suklaata suoraan kotiovelle kannettuna, ja vielä itse suunnittelemana. ;-) Nyt sulla on mahdollisuus voittaa sun suunnittelema suklaalevy!
suklaa (2) suklaa (1)
Suklaalevyyn saa ensin valita pohjan: valkosuklaa, tumma suklaa tai maitosuklaa. Seuraavaksi valitaan 1-3 täytettä. Näitä on vaikka kuinka paljon erilaisia, on hunajaa, popcornia, kirsikkaa, grillimaustetta, salmiakkilastua, piparia ja vaikka mitä muuta! Mä valitsin omaan levyyni valkosuklaata, salmiakkilastuja, poppareita sekä kuivattua mansikkaa. Mun oma levyni oli niin herkullinen.
suklaa (3)
Tässä tulevat arvonnan ohjeet:
Sun pitää olla mun blogin julkinen lukija! Näin saat ensimmäisen arvan. Jos luet muun kuin bloggerin kautta, ilmoita se kommentissa.

Jos haluat lisäarpoja, voit laittaa linkkiä omaan blogiisi tästä arvonnasta. Laita omasta postauksestasi linkki samaan kommenttiin.

Lisäarvan saat myös kertomalla mitä sun suunnittelemaan suklaalevyyn tulisi!

Kommentista täytyy löytyä sun sähköpostiosoite, että saan voittajan kiinni! Onnea kaikille arvontaan. :-) Arvonta päättyy 15.11 klo 24.00

51 kommenttia:

  1. Oon lukija!
    Mun suklaalevy olis pitkälti aika samanlainen kuin sun, ainakin valkosuklaa pohjana ja mansikkaa yhtenä täytteenä :-)

    oonajohannaa@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Oi nam! Koko päivän ollu kauhee suklaahimo ja isänpäivän takia ei tietenkään mitkään kaupat oo auki, joten tässä on pitäny vaan kärsiä :D

    Mun suklaa olis maitosuklaata johon tulis ehdottomasti piparia ja vaahtokarkkia ja kolmantena varmaankin mustikkaa.
    reetta.matikainen@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo tiiän tunteen, ite kävin isänpäivänä Filmtownissa hakemassa apua makeanhimoon. :-D Onnea arvontaan!

      Poista
  3. riina.eerika@hotmail.com

    olen blogin lukija ja omaan levyni tulisi ehdottomasti piparia ja salmiakkilastuja!

    VastaaPoista
  4. Oi ihanaa! Varmasti kirsikkaa valkosuklaata ja jotain pähkinöitä! (:
    roosa.n-@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Apua ja seuraan bloggerissa.. Laitan kokonaan uusiks :d valkosuklaata, kirsikkaa ja jotain pähkinöitä!(:
    Roosa.n-@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Luen bloggerin kautta!
    Valitsisin maitosuklaalevyn appelsiinilla, piparilla ja hunajalla :)

    sipila.niina@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Mun levyyni tulisi maitosuklaata, keksinmuruja, omenaa ja jouluisia mausteita:)
    susanna.sjoblom@me.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että sopis jouluun kyllä hyvin kyseinen levy, onnea arvontaan. :-)

      Poista
    2. Oon sun blogin lukija ja mun levyyn tulis luultavasti maitosuklaata, keksinmuruja ja omenaa :)

      jenny.k.jokinen@dnainternet.net

      Poista
    3. oon lukia:) oonaloimulahti@gmail.com

      Poista
    4. Valitsisin maitosuklaalevyyni täytteeksi vadelman, appelsiinin, kookoksen ja maissilastut.
      Olen lukija bloggerissa, joten kaksi arpaa kaiketi. :)
      sopeutuja(at)hotmail.com

      Poista
  8. Valkosuklaata ja salmiakkia! Lempparicombo. :)
    leevilotta at luukku.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että kuulostaa ihan munkin lempparilta! Onnea hei sulle. :-)

      Poista
  9. Nam, mikä arvonta! Mun levyyn tulisi tummaa suklaata ja kirsikkaa. :)
    Bloggerissa luen. piivoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  10. maitosuklaalevy, keksiä ja pähkinöitä ainakin :)
    luen myös bloggerin kautta
    viiru.tapio@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Oijoi, täytyypi varmaan tilailla itse tuollainen levy jos voittoa ei tule, niin hyvältä kun näyttää ;)
    Lukijaks liityin ja jo aiemminkin olin blogiis eksyny, jostakin syystä en vaan ollut vielä liittynyt :o
    Muttaah, itse ottaisin tummasuklaalevyn appelsiineilla ja suolapähkinöillä. Ehkäpä vielä vadelmaa, vai sopiikohan :D
    susannakoski99@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen tilaamaan, on nimittäin sen verran luksusta saada oma suunnittelema levynen! Toivottavasti arpaonni suosii. :-)

      Poista
  12. Olen lukijasi ja bloggerin kautta :)
    Maitosuklaata,vadelmaa ja keksimurua mun suklaassa
    katalautala@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Ei vitsi miten kiva idea!
    Mun suklaalevyn pohjana ois valkosuklaa ja täytteinä mansikka ja vaahtokarkki :)

    Luen ainakin bloglovinin kautta ja ehkä myös bloggerin (en muista?:D)
    erikan@hotmail.fi

    VastaaPoista
  14. Mukana ollaan kahdella arvalla! :) Luen sun blogia bloggerin kautta, ja haluaisin suklaalevyn tummastasuklaasta, mansikoista, mustikoista ja kookoshiutaleista. jenna-laine@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Oon lukijana bloggerin kautta ja mun levyyn tulis maitosuklaata, mansikkaa, vaahtokarkkeja ja suolapähkinöitä. Tulee vähän rockyroadvibat tästä :-D

    inkapietila@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, rockyroad on kyllä niin namia et ei voi mennä pieleen! Onnea sulle arvontaan. :-)

      Poista
  16. Luen bloggerin kautta ja mun suklaalevyyn tulisi valkosuklaata, mansikkaa ja vaahtokarkkeja :) ei ainakaan makeutta puutu! saijaseppa98@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Kuulostaapa herkulliselta! :) Itse valitsisin pohjaksi maitosuklaan ja täytteeksi ainakin suolapähkinöitä & vaahtokarkkeja!
    Olen blogisi lukija.

    browneyessecret@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Mä valitsisin tumma suklaalevyyn kirsikkaa ja jotain pähkinöitä! Oon blogisi lukija Bloggerin kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei unohdit laittaa s-postiosoitteen! Tarviin sen että saan sut kiinni mahdollisen voiton osuessa kohdalle. :-)

      Poista
  19. Miun levyyn tulis maitosuklaa pohja ja mansikkaa, vaahtokarkkeja ja nuita salmiakkilastuja! :)
    Lukijana oon bloggerin kautta.
    siiri.pasanen1@luukku.com

    VastaaPoista
  20. Oon lukija ja luen bloglovinin kautta! Mun suklaalevyyn tulis varmaa maitosuklaata, mansikkaa ja vaahtokarkkia :) jenna.hirvi@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Bloglovinin kautta lukija! Tuotaa...mun suklaaseen tulis maitosuklaata, vaahtokarkkia ja salmiakkia ;D

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Oon lukijana, ja luen blogia bloggerin kautta! :-) Mun suklaaseen tulisi ehottomasti maitosuklaata pohjana ja sit salmiakkia, mansikkaa sekä vaahtokarkkeja! :-)

    VastaaPoista
  23. Liitetty on, mutta omassa blogissa en kehtaa mainostaa kun juuri ilmoitin karkkilakosta jouluun asti :,D
    Oma levyni olisi tummaa suklaata, johon olisi lisätty salmiakkilastuja ja poppareita - Omnom!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voi ei mutta hei ei se mitään! Vielä sähköpostiosoitteen kun sais niin oot mukana arvonnassa! :-)

      Poista
    2. Ai katsos, unohtunut: jefunainen@gmail.com

      Poista