16. marraskuuta 2015

VIIMEISIMPIÄ OSTOKSIA + TESTISSÄ ESSENCEN MEIKIT

image3
Miksi ostaa aina uusia juttuja just sen jälkeen, kun oon saanut kuvattua shoppailut? Mulle kävi just näin! Eli tästä nyt puuttuu vähän yhtä sun toista mutta eipä sille voi mitään. 

Mulla on nyt koko ajan kauhea himo ostella meikkejä, varsinkin huulipunia. Nyt mä sain pari uutta ostettua kun VIHDOIN löysin Essencen meikkejä! Oon ettinyt niitä vaikka mistä ja nyt löytyi Tokmannista. Hinnat ovat näissä laadukkaissa meikeissä todella alhaiset, tykkään.
image4-tile
Lindexin ihana pikkulaukku ihastutti mut sen ihanan mintunvihreän/vaaleenvihreän sävynsä takia. Mun mielestä kiva piristysruiske näihin syksyn mustanpuhuviin asuihin. Mulla kun on näköjään tullut tavaksi käyttää todella tummia vaatteita tänä syksynä. Tällä oli hintaa 25€.

Essencen nail art express dry drops pikakuivattavat tipat oli kyllä ihan nappi ostos! Oon testannut vaan kerran tätä, ja voin kertoa että päihittää Yves Rocherin vastaisen (noin 15€) tuotteen ihan kuus nolla! Tämä tais olla kolme euroa, ja voin suositella tätä kaikille! Kynnet kuivui ihan hetkessä. 

Toinen samaisen merkin tuote on Liquid ink eyeliner. Mulla ei ole tästä rehellisesti mitään huonoa sanottavaa! Mulla on ollut 15 euron eyelinereitä, mutta ne ei oo ollut läheskään yhtä hyviä kuin tämä noin KOLMEN EURON (????) tuote. Pysyy niin hyvin paikoillaan ilman mitään pohjustusjuttuja. Mulla on yleensä eyelinerit lähtenyt tonne luomille mutta tämä pysyy liimattuna paikoillaan koko pitkän päivän. Tätä oli myös mattana sekä vedenkestävänä. 
image5
Harvoin mä esittelen mitään lökäreitä täällä blogissa, mutta mun on nyt pakko esitellä nämä täydelliset Niken lökärit. En tykkää käyttää leveälahkeisia lökäreitä ja nämä on just täydellisen tiukat. ja pehmeät. Maksoin näistä about 50 euroa. 
image6-tile
Vähän lisää meikkejä! Seppälän huultenrajauskynät oon todennut hyviksi! Ne maksaakin vain neljä euroa. Kuvassa näkyvä on sävyltään Red Drama. Toinen huultenrajauskynä on Essenceltä. Tämä maksoi parisen euroa sekä on sävyltään Cute Pink. 

Essenceltä löytyi pari mattapintaista huulipunaa. Tykkään tällä hetkellä enemmän käyttää mattapintaisia huulipunia, sopii mun mielestä syksyyn ja talveen. Nämä ovat sävyiltään Barely there sekä Adorable matt. Näitä piti lisäillä aika ajoin mutta se ei ole mulle mikään ongelma!
image7-tile
Taas lökärit esittelyssä! Niken harmaat lökärit on ollut mulla semi kauan etsinnän alla. Näistä taisin maksaa 80-90 euroa. Hinta vähän kirpas mutta lökärit kestää (toivottavasti) kauan ja nämä oli kyllä niin kivat että mun oli pakko ostaa. Tykkään myös tosta mustasta raidasta sivussa, ei ole ihan niin tavalliset!

CreaChocon arvonnan voitti nimimerkillä Jenni osallistunut! Onnea sulle, laitan ihan just s-postia! Kiitos kaikille muille myös arvontaan osallistumisesta.

10 kommenttia:

  1. Mistä tokmannilta ostit nuo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Länsikeskuksen Tokmannilta! :-) Valikoima ei ollut kovinkaan suuri mutta eipähän voi valittaa mistään noilla hinnoilla :-D

      Poista
  2. mä oon kans ihan rakastunut noihin essencen meikkeihin!:D ne on nii kivan näkösiä ja hyvä hinta-laatusuhde

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että siellä on toinenkin hurahtanut! Harmittaa kun ei oo aikasemmin noita löytänyt. :-(

      Poista
  3. Pistinkin juuri äsken tuon levyn tilaukseen! <3 Oli kyllä kiva kerrankin voittaa blogiarvonta :)

    http://jenzkusmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Toi on kyllä mahtava tunne kun arpaonni osuu kohdalle. ♥

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Heeiii, ootko siis löytänyt essenceä Suomesta vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo!! Turusta Länsikeskuksen Tokmannilta. :-)

      Poista