18. marraskuuta 2015

JÄTTITAKKI

image1 image2 image3
Takki ja housut - Lindex / Paita - Stockmann / Laukku - Longchamp / Kengät - Nike

Äidin kaapista löytyy aina niin kivoja vaatteita! Mun onnekseni me ollaan suht saman kokoisia ja pystyn käyttämään hänen kanssaan samoja kenkiä, takkeja ja jotain löysempiä paitoja. Nyt mä iskin silmäni tähän Lindexin rakkaustakkiin ja pääsin äidin luvalla ulkoiluttamaan sitä jollain shoppailureissulla. Mun on pakko lainata tätä toisenkin kerran, oli nimittäin just sopivan lämmin ja ihanan iso. Yhdistin tähän vaan simppelisti valkoisen sifonkipaidan sekä neljän euron nahkahousut ja asusta tuli mun mielestä aika yksinkertaisen kiva, mitäs tykkäätte?

6 kommenttia:

  1. Heh mä harrastan tota ihan samaa lainailua!! Viimeksi tänään oli päällä äidin neulemekko..:D
    Niin ihana asu ja oot upea as always!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah äideillä on kyllä niin kivoja vaatteita välillä! Voi kiitos ♥

      Poista
  2. minkä merkkiset noi niket on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitto kun en millään oikeesti muista! Ei oo enää laatikkoakaan tallessa et vois siitä katsoa. :-(

      Poista