3. lokakuuta 2015

VIIKON RÄPSYJÄ

image1
Ainoa väri, jota en ikinä kuvitellut pukevani päälleni on sinapinkeltainen. Täällä kuitenkin kirjoittelee yks onnellinen sinapinkeltaisen (tai -oranssin) paidan omistaja. Oon omistanut tän paidan alle viikon ja pakko myöntää että hän on eksynyt mun asuihin jo monen monta kertaa. Tästä tulossa asukuvia, stay tuned!
image11 image2
Onko mitään parempaa kuin alusvaatteiden shoppailu? No ei ole. Rakastuin mustaan pitsibodyyn H&Mssä ja mun oli pakko kotiuttaa se. Parempi kuva täällä! Muut jutut esimerkiksi kaarituettomat maailman parhaimmat rintsikat on ostettu Cubuksesta. Multa löytyy entuudestaan jo mustat ja noi on kyllä maailman mukavimmat päällä!
image10
image5
Mä oon ihan rakastunut äidiltä joskus kolme vuotta sitten saatuun pikkulaukkuun. Toi sopii hyvin lähes jokaisen asun kanssa ja voisin käyttää sitä joka ikinen päivä!
image9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti