13. lokakuuta 2015

UUTUUKSIA MEIKKIPUSSISSA

makeup (2)
Meikkien shoppailu on mun lempparipuuhaa. Mulla on nyt sellainen hetki meneillään et tekis mieli heittää vaan kaikki vanhat meikit menemään ja ostaa tilalle vähän laadukkaampia ja uudempia. Tuntuu vaan pahalta heittää lähes käyttämättömiä meikkejä pois... Ehkä vielä joku päivä mä keksin niille tekemistä. Mulla kuluu esimerkiksi luomivärit todella hitaasti, sillä oon todella laiska käyttämään niitä, ellen oo menossa johonkin juhlimaan tai muuta. Olis vaan sillon joskus pitänyt satsata sellaisiin meikkeihin, millä tulee oikeesti käyttöä.
image6
Maailman paras meikkituote... En ymmärrä miten mä oon pärjännyt ilman tätä. Kerran oon vaan käyttänyt mutta tä löi mut ihan ällikällä. Kyseessä on siis Bangerheadilta blogiyhteistyön kautta saatu NYXin mattapintainen meikin kiinnityssuihke. Yleensä mun kasvot alkavat kiiltämään jos mulla on meikkiä, enkä korjaile sitä päivän mittaan. Tämän avulla meikkivoide pysyi todella hyvin kurissa, eikä tarvinnut oikeestaan yhtään korjailla. Paitsi työpäivän päätteeksi, eikä sekään olisi ollut pakollinen juttu. Tämä tulee kyllä ehdottomasti tarpeeseen niille päiville, kun aijon laittaa meikkiä kunnolla.
makeup (5) makeup (3)
Oon pitkään jo halunnut testailla H&Mn uusia meikkejä, ja nyt vihdoin sain sen aikaseks. Ostin siis huulipunan sävyssä Cream Chestnut ja oon tykännyt tästä. En oo mikään kiiltävien huulipunien paras ystävä mutta tämä sävy kyllä ihastutti! Miinusta semi rumasta huulipunakotelosta. Se, että huulipuna on edullinen ei tarvitse välttämättä tarkoittaa sitä, että se näyttää halvalta.

Samassa Bangerheadin paketissa oli toinen NYXin tuote: Soft matte lip cream -huulipunasysteemi. Tämä on mulla sävyssä Stockholm. Multa ei ennestään löydy yhtään NYXin tuotetta, mutta nämä pari tuotetta on vienyt mut mennessään. Tämä pysyi huulilla todella hyvin ja mattaa tässä luvattiin ja sitä todellakin sai. 
makeup (4)
Siveltimet haluan uusia ihan kokonaan ja näistä on hyvä lähteä liikkeelle. H&Mn perus huulipunasivellin on mulla ihan ehdoton. Entuudestaan multa löytyy joku ikivanha sivellin, mutta heitän sen pois. Mun mielestä huulipunaa on paljon kivempi laittaa siveltimeltä kuin suoraan siitä putelista.

Mulla ei oo ennen ollut kokeilussa Kicksin siveltimiä, mutta nyt ostin tämän BB-voide siveltimen. Nimestään huolimatta passaa hyvin myös tavallisenkin meikkivoiteen levitykseen. Ihan kelpo sivellin!

Bangerheadin paketista paljastui vielä tämä Real Techniquesin sivellin, nimeltään Stippling brush. Tämä sopii siis lähes kaiken meikin levitykseen, itse oon käyttänyt tätä kerran ja käytin sitä korostusvärin, aurinkopuuterin ja poskipunan levittämiseen. Tykkäsin kyllä kovasti! Karva vaikuttaa tosi hyvälaatuiselta enkä usko, että tästä ihan heti alkaa karvaa putoamaan. Mulla on postissa tulossa vielä yks toinen RTn sivellin, sitä odotellessa!
makeup (1)

2 kommenttia:

  1. Millä ohjelmalla muokkaat kuvia? Näyttää niin kivalta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Muokkaan puhelimella kuvat eli siis VSCOlla :-)

      Poista