22. lokakuuta 2015

HATTUA JA HAMETTA

image1 image3 image2 image5 image4
Takki - ? / Neule ja hattu - Gina Tricot / Hame - H&M / Laukku - Ted Baker / Kengät - Skopunkten

Mä en ole todellakaan hameihminen. Jos mulla on hame päällä, olo tuntuu todella vieraalta. Saatika jos käyttäisin hametta ihan tavallisessa arkiasussa. Nyt mä tein kuitenkin muutoksen ja kävin hakemassa H&Mltä kuvissa näkyvän perushameen. Mietin varmaan puoli tuntia että mitä mä sen kanssa laitan. Olin tosi epävarmana kun mulla oli pelkästään toi neule, sukkikset ja hame päällä. Takin ja kengät puettuani aattelin että tä asu kaipaa jotain lisää, ja sitten muistin että ainiin mulla on toi hattu ja boom näin syntyi yksi tän syksyn lemppariasuista! Tä ei oo jotenkin yhtään mun tyylinen ton hameen takia, mutta jotenkin samalla niin mua!

Harmittaa etten oo ennen hurahtanut hameisiin, mutta ehkä ne on enemmän mun juttu näin syksyisin. Toivottavasti keksin jonkun toisenkin kivan asun tämän hameen ympärille tänä syksynä! Nään jo silmissäni jotain pientä, mutta saa nähdä. Nyt mä oon menettänyt mun pelkoni käyttää hametta arkiasussa, jes!

14 kommenttia:

  1. Sun blogista on tullut vähän yksitoikkoinen, ois kiva jos keksisit sun asuihin/niiden kuvaamiseen jotain erilaista välillä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tiiätkö kuinka kauan mä oon odottanut että joku huomaa. :-D Aina kun kuvailen asujani niin mietin että voi hitto taas samantapainen ympäristö... Täällä mun kotiseuduilla ei vaan oo hirveesti mitään kivoja paikkoja missä vois kuvailla, mut koitan metsästää koska alkaa itsekin jo vähän kyllästyttämään! :-D

      Poista
  2. huhhuh sulla on kyllä niin mahtava tyyli :3 Mäkään en oo yhtään hame ihminen :D Mun tulee käytettyä hametta ehkä vaan pari kertaa vuodessa. Toi sun hamees näyttää kyllä tosi kivalta :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit kiitos paljon! En ymmäärrä miksi se on osalle (mukaan lukien minä) niin iso kynnys laittaa hame päälle. Nyt rohkaistutaan. ;-)

      Poista
  3. Vitsi miten kiva asu ! Oon kans miettiny, että pitäis käydä hakemassa muutama hame syksyksi ja yhdistellä niitä jonkun kivan paksun neuleen kanssa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäät.♥ Suosittelen, noi on niin kivaa piristystä! Eikä noilla perushameilla oo edes paljoa hintaa, omastani maksoin vaan 10€. :-)

      Poista
  4. Haha, hassua kun niin moni tuntuu kokevan tolleen hameista ja mekoista arjessa kun itelle se on nii luonnollista ja jotenkin helppoa vetästä hame päälle :D Mut hyvä et oot nyt säki päässy hameiden makuun, kivaa piristystä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naiset jakautuu näköjään kahteen leiriin tässä(kin) asiassa, haha. Mutta niinkuin sanoit, se on todellakin kivaa piristystä niihin tylsiin perus farkkuihin. :-)

      Poista
  5. tosi kivan näkönen asu! :) paitsi hatusta en niin tykkää mutta muuten :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että jotkut osat iskee! Kaikkia ei voi aina miellyttää, mutta mun silmiin toi asu kaipasi hattua. :-)

      Poista
  6. Hyvin sopii hame sulle ja muutenkin mukava kokonaisuus. Itse käyttäisin hameita vaikka aina, mutta koska Suomi ja Suomen ilmasto, niin välillä pitää laittaa housutkin jalkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Meitä on niin moneksi. :-D

      Poista
  7. Oi toi asu on tosi kivan näköinen! :)

    VastaaPoista