9. syyskuuta 2015

UUSI RAKKAUSPAITA

DSC08143 DSC08196-tile DSC08152 DSC08156
Takki ja kengät - Maltalta / Paita - Sammydress*/ Laukku - Thaimaasta /  Housut - Goodwear* (Drome)
DSC08153-tile
Kuvia maanantaiselta vapaapäivältä. Tällä asulla tepastelin äidin seuraksi kampaajalle. Mulla ei ollut oikeestaan muuta tekemistä joten päätin mennä hänen kanssa. Olis varmaan pitänyt tälle omalle hamppupesälle tehdä myös jotain... :-D Maybe next time! Uudistelin muuten vähän mun blogin ulkoasua. Mitään radikaalimpaa muutosta en tehnyt koska mä tykkään enemmän yksinkertaisesta ja selkeestä!

* saatu yhteistyön kautta

10 kommenttia:

  1. Ja taas yhteistyötä. Hohhoijakkaa, laskenut sun blogin taso niin paljon :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei harmi jos et tykkää! Ei tä kyllä periaatteessa mikään yhteistyöjuttu ollut, ilmoitin tossa vaan mistä vaatteet on ostettu. :-( Aattelin nykyään ilmoittaa ne just asukuvien yhteydessä et lukijoiden ei tarvii sit kysellä niitä :-)

      Poista
  2. Vau, ompa kivan näkönen asukokonaisuus ♥ Mä tykkään kans että blogilla on selkeä ja yksinkertainen ulkonäkö, nimittäin jos se on kauhean sekava ja täynnä kaikkea mahdollista niin ei sekään oo kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät ♥ Oon niin samoilla linjoilla sun kans tosta ulkoasusta! Mitä simppelimpi, sitä parempi. Pystyy sit keskittymään kunnolla kuviin ja postauksen tekstiin :-)

      Poista
  3. Ihana paita!! ite en tykkää vaa käyttää noitten dromejen kanssa sellasta vähänkää lyhyempää paitaa, ku ne on eestä niin hirveen matalat, et tuntuu et maha pömpöttää sieltä :D se on varmaan ainoo huono puoli noissa housuissa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään myös. :-) Joo en mäkään, toi mun paita Dromejen kanssa on ihan limiiteillä! Hitto kun niitä olis vähänkään korkeavyötäröisempänä...

      Poista