29. syyskuuta 2015

RAKKAUSNEULE

image2 image1 image3 image4
Neule - JC / Croptop ja kengät - H&M / Hattu - GinaTricot / Housut - DrDenim

Tämä asu syntyi normaalia nopeammin, kun ei jaksettu poikaystävän kanssa tehdä ruokaa niin kävästiin sen suurempia ajattelematta Pancho Villassa syömässä. Tykästyin tähän kuitenkin niin kovin että halusin ottaa parit asukuvat ennen ruokailua. Vaikka oon aina vierastanut pitkiä neuleita, oon silti tosi tyytyväinen ton pitkän neuletakin hommaamiseen. Ostin sen siis JCstä alennusmyynneistä ja maksoin siitä 20€, ei paha vai mitä? Kyseinen neule on kyllä sellanen lohturiepu, minkä vähän turhankin helposti heittää päälleen. Mun mielestä jokainen tarvisi tollasen, niin rakkausvaate.

4 kommenttia:

  1. Ooh pitkät neuleet ovat niin ihania, tuo värikin olisi nyt niin mun mieleen 8) ♥ Sullapas on unelma hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Sopii täydellisesti syksyyn. :-) Voi että kiitos sulle tosi paljon ♥

      Poista
  2. tääh onko JC:ssä ollu noin ihana neuletakki! multa menny ihan ohi, ihan hitsin kiva ja nämä kuvat on jotenki ihanan tunnelmallisia. Täydellinen asu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normaalihinta tais olla 60-70€ ja mun läheisessä kauppakeskuksessa oli alennusmyynnit ja siellä makso vaan 20€! Voi kiitos paljon Paula ♥

      Poista