10. syyskuuta 2015

KOSMETIIKAN LUOTTOTUOTTEET

DSC08199-2
Oon lähiaikoina ostellut jonkin verran uusia kosmetiikkajuttuja, ja nyt kerron teille mun uusista ja vähän vanhemmista lemppareista. Oon tykästynyt erilaisiin huulipuniin ja panostanut meikkivoiteeseen, kulmakynä on vaihtunut tummempaan ja hiukset ovat saaneet uuden parhaan ystävän...
DSC08218-2
Clinique Superbalanced makeup -meikkivoide on mun ensimmäinen "vähän kalliimpi" meikkivoide. Oon aina ennen ostanut vähän halvempia meikkivoiteita mutta tässä kyllä huomaa että vähän kalliimmalla saa parempaa. Ostin tän laivalta noin 30 euron hintaan. Mulla on sekaiho, eli jostain kohtaa kuiva ja jostain hieman rasvainen, ja tä sopii täydellisesti mun iholle. Laitan yleensä meikkivoidetta vaan jos oon menossa esim juhlimaan tai mulla on vapaapäivä.

Four reasons Argan beauty serum -seerumi hiuksille on niiiiin rakkautta. Tämä silottaa jopa munkin hamppuisia hiuksia. Kaiken lisäks tämä tuoksuu niin taivaalliselta! Ostin omani Stockmannilta ja hintaa oli about 20€.
DSC08200
Joe Blasco Mia (Velvet) -huulipunan mä oon "lainannut" äidin meikkiboksista. Tä on varmaan jotain ikivanhaa mutta niin vähän käytettyä. Tykkään tästä sävystä todella paljon ja tämä huulipuna pysyy huulilla vaikka kuinka hyvin.

Kicks Dark spirit -huulipuna on tummin huulipuna mitä mä omistan. Oon etsinyt vaikka kuinka kauan todella tummaa huulipunaa ja vihdoin löysin sen suht edulliseen hintaan ja vielä mattana, voiko olla parempaa? Tämä on siis Kicksistä ja maksoin tästä noin 12€.

Gosh Matt rose -huulipuna on nimensä mukaisesti mattapintainen huulipuna. Mun mielestä mattapintaisuus huulissa näyttää paremmalta! Mut tykkään myös välillä laittaa vähän kiiltävämpää huuliin. Eli kaikki periaatteessa menee. :-D Mutta tämä Goshin huulipuna Sokokselta tais olla jotain alle 9 euron luokkaa alennuksessa.
DSC08215-2
Garnier Micellar cleansing water -meikinpoistoaine on ostettu Stockmannilta. Tykkään tästä tuotteesta sen helppokäyttöisyyden vuoksi, eli siis yhdellä aineella saa niin silmämeikin kuin kasvomeikinkin poistettua. Mun mielestä ihan tehokkaastikin.

Puuteripaperi on ollut mun yks luottotuotteista jo kauan. Puuteripaperilla saa kätevästi imettyä kasvoista ylimääräisen kiillon. Mun mielestä tä on paljon parempi vaihtoehto kuin se, että vaan lisäis puuteria kiillon päälle. Iho tykkää tästä enemmän. Halvimmillaan näitä saa Ebaysta!
DSC08209-tile
Seppälän huultenrajauskynä on ensimmäinen huultenrajauskynä mun meikkiboksissa. Ostin tän ihan vaan kokeiluun kun tarvisin jonkun rajauskynän edellä mainitun Kicksin huulipunan kaveriksi. Yritin etsiä kaikki kosmetiikkaputiikit läpi mut missään ei ollut niin tummaa rajauskynää. Kumma kyllä Seppälän valikoimasta sellainen löytyi ja vielä alle 4 eurolla.

Lumene Blueberry eyebrow pencil -kulmakynä oli periaatteessa vahingossa ostettu. En tiennyt että ostin noinkin tumman sävyn, mutta oon kyllä tykännyt! Nyt mun pitää heivata kaikki vaaleemmat H&Mstä ostetut entiset lempparikulmakynät, jotka ovat vielä omissa paketeissaan. Olisko vapaaehtoisia antamaan niille uuden kodin? :-D 
DSC08213-2
Gosh Matt effect top coat -päällyslakka antaa mille tahansa kynsilakalle mattapinnan. Mun vanha loppui jo ajat sitten ja nyt vihdoin löysin uuden mattapäällyslakan. Tämä on ehdottomasti paljon parempi kuin se entinen. Veikkaan että mun kynsissä tulee näkymään paljon mattaa tän syksyn aikana! Ostin omani Sokokselta 8,50€ hintaan.

2 kommenttia:

  1. miten tota puuteripaperia siis käytetään? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis sitä "töpötellään" esim otsalle ja muutenkin t-alueelle ja halutessaan muualle. Paperit on kertakäyttöisiä eli siis kiilto ja ylimääräinen rasvaisuus painellaan pois iholta. Toivottavasti tajusit! :-)

      Poista