17. heinäkuuta 2015

MUKAVIMMAT HOUSUT IKINÄ

DSC07779
Sain yhteistyön kautta GoodWearilta kokeiluun eräät housut, joista oon lukenut monesta blogista. Kyseessä on siis Drome-merkkiset pöksyt. Olin lukenut näistä housuista pelkkää hyvää ja sellaista voin onnekseni myös itse kirjoittaa! Mun housuni ovat second skin -kangasta, eli ne istuvat täydellisesti. Nä tuntuu jalassa yhtä mukavilta kuin salihousut! Mun ystäväkin tilas nämä Drome pöksyt ja hänkin kehui niitä mulle. Ainiin, pakko kehua vielä GoodWearin toimitusta, mä sain mun housuni jo seuraavana päivänä tilaamisesta.
DSC07770 DSC07785
Toinen hyvä juttu näissä housuissa täydellisen istuvuutensa lisäksi on hinta! GoodWearilla nämä kyseiset housut maksavat 39,95€, mikä ei ole mun mielestä paha hinta täydellisistä housuista. Näiden pöksyjen kangas on myös aika paksua, ei tunnu siltä että kynsi menis läpi. 
DSC07776 DSC07782

29 kommenttia:

  1. Miten noissa koko vastas todellisuutta? Kun ite normaalisti käytän housuissa M ja 38 kokoa, mutta Dr. Denimeissä S kokoa sekä Cubuksen Jegging Janeissa XS kokoa. Osaisitko yhtään arvioida onko nuo niin joustavat, että S koko olisi sopiva?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä et kysyit, unohdin näköjään kirjoitella tosta sinne! Mutta siis Dr.Denimeissä mulla on S ja Jegging Janeissa koko S ja siis näissä koko S! Veikkaisin että kannattaa ottaa näissä S, sillä on tosi joustavaa kangasta :-)

      Poista
  2. Okei joo! Hyvä kiitos, tää vastaus autto tosi paljon! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä, toivottavasti säkin saat pian maailman parhaimmat pöksyt jalkaasi :-)

      Poista
  3. Näyttää kyl tosi ihanilta nuo housut! Mietin vaan et kannattaakohan ottaa XS vai S koko kun mulla löytyy kyllä reittä ja peppua mut ei kuitenkaan yhtä paljoa kun sulta, ja sulla noi näyttää olevan just täydellisen kokoset sulle enkä haluis et ne ois yhtään löysät :( mut sit taas xs saattais olla liian pienet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Sinuna mä ottaisin kyllä sit XS, koska on tosiaan joustavaa kangasta! Ja ainahan saa palautettua :-)

      Poista
  4. Pysyyks ne polvien kohalt joustavina? Ja onks ne kovassa käytös "uuden" näkösinä, vai tuleeks niist "kuluneen" näköset, se pinta siinä, vähä ku farkuis? Jos ymmärsit:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo näitä kun vasta pari kertaa käyttänyt, niin en osaa kyllä sanoa :-( Pesukoneeseenkaan ei oo vielä päässyt!

      Poista
  5. Onko noiden housujen kangas farkun tapaista esim. Sellaista mitä myydään vero modassa vai jotain muuta?😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en osaa selittää! Vähän kun Dr denimit mutta pehmeemmät :-)

      Poista
  6. En oikeen osaa arvioida noin kuvasta, mutta oon aika samaa kokoluokkaa sunkaa, vähän reitevämpänä ehkä. Niin oisko noissa sun housuissa reisien kohdalla vielä venymisvaraa? Auttais mua päättämään tilatako s vai m kokoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niissä ihan hieman, mut jos huomaat jo kuvista että oot reitevämpi niin ottaisin sinuna ehkä M :-)

      Poista
  7. Harmi kun noita ei ole korkeavyötäröisenä. Ostaisin heti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin korkeevyötäröiset olis kyllä tosi kivat! Ehkä niitä joskus tehdään sellaisina, toivottavasti :-)

      Poista
  8. miten nuo on kestäneet? Tekee itseäkin mieli tilata ja kokeilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin ovat kestäneet! Ei kyllä mulla pääse niin usein käyttöön koska vaatteita löytyy tosiaan pari kolme kaapillista. :-D Mutta yleisesti voin sanoa että hyvin kestää.

      Poista
    2. okei kiitos!:D Ihmettelen sitä ku yritin tilata goodwearin sivuilta vaan siellä kysyttiin jotain alennuskuponki koodia, ei oo ennen kyllä sellasta kysytty. Ei mulla mitää kuponkia oo ja se on pakollinen kohta täyttää

      Poista
    3. Whaat outoa. :-D Jos siellä on joku vika ollut sivuilla? Jos koitat tänään uudestaan! Voin myös laittaa viestiä heille ja kysyä että miksi noin jos haluat. :-)

      Poista
  9. ei onnistunut vieläkään. Voi laita vaan viestiä ja ilmottele sit miten kävi:) ja tuolla ne maksaa 49.95, onkohan hintaki kallistunu. Jos lähikaupasta pian löytys nii vois sieltä käydä ostaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei mä laitoin viestiä ja kommentoin sitten tähän kun oon saanut vastauksen! :-)

      Poista
    2. nonii kiva juttu!:)

      Poista
    3. He vastas että ei kyllä pitäis olla mitään vikaa, ei tiedä mistä moinen on yhtäkkiä tullut. Mutta he ottaa vielä yhteyttä johonkin toiseen ja katsoo onko tuolloin ollut ongelmaa! Ootko hei koittanut vielä tilata? :-)

      Poista
    4. hmm ompa kyl outoo. Oon koittanu, siel kysytään edelleen jotain kuponkia siinä yhteenveto kohdassa, en kyllä tajua mitä siihen pitäs muka laittaa? Mun kaveri oli pystynyt joskus aiemmin sieltä tilaan eikä siinä sillon oltu kysytty mitään kuponkia mut se kokeili nytte niin nyt sitte kysyttiin.

      Poista
    5. Mitä ihmettä... En osaa yhtään selittää, toivottavasti he vastaa mulle kohta uusiks :-(

      Poista
    6. no nii i:/ toivotaan, ilmottele sit..:)

      Poista
    7. TOnko kangas pehmeää?Näyttää istuvan hyvin ja korostavan peppua.

      Poista
  10. Ton väriset on tosi hienot housut ja korostaa peppua hyvin muttei onneksi varmaankaan liikaa.Sanoit kankaan olevan pehmeää.Istuuko ne haaroista hyvin ettei hankaa liikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hankaa yhtään! Tuntuu kun olis jotkut tosi mukavat legginssit jalassa. :-)

      Poista