12. heinäkuuta 2015

KULUNUT VIIKKO

DSC07765 DSC07764
Erään päivän aamupala (tai brunssi) näytti tältä. Voisin napostella marjoja jokaisella aamupalalla, jos niitä olisi aina kotona. Kirsikat ei oo koskaan ollut mun parhaita kavereita, mut tällä viikolla ne on maistunut mulle paremmin kuin hyvin! Kävästiin kaverin kanssa tällä viikolla cittarissa, ja olisitte nähneet mun ilmeen kun näin et siellä myytiin Fitness jugurttimuroja vain kahdel eurolla. Ne on ihan mun lemppareita joten oli pakko raahata kyseinen paketti kassalle. Paketista kylläkin vilkkuu mun harmikseni jo pohja.
DSC07754
DSC07752
 Lakkasin kynnet vähän erillä tapaa mitä mä yleensä tykkään tehdä. Nämä kyseiset kynnet on kyllä pysynyt mulla nyt viikon verran suunnilleen ja en oo ihme kyllä kyllästynyt näihin. Aika kummaa on myös se, että näissä ei oo yhtään kulumista tapahtunut ja kynnet näyttää siltä kuin ne olis tunti sitten tehty (kiitos Mavalan pikakuivattavan päällyslakan).
DSC07767
Kävin postissa hakemassa ihan oikeasti maailman ihanimmat ja parhaiten istuvat pöksyt. Näistä tulossa juttua alkavalla viikolla.
DSC07682
Tämän asun paremmat kuvat majailee tuolla luonnoksissa. Ärsyttää kun en oo oikeen tyytyväinen niihin kuviin enkä tiiä et julkaisenko niitä ollenkaan. Noh, ensi viikkoa (ja toivottavasti parempia asukuvia) odotellessa.
DSC07760
 Tein mulle ja murulle tän näköiset lasilliset herkkua. Laitoin tähän eri kerroksia. Yhteen kerrokseen tuli vanilijajogurttia, maitorahkaa sekä macajauhetta sekoitettuna, toiseen ruishiutaleita ja kolmanteen pensasmustikoita pakastimesta. Päälle laitoin vielä koristeeksi tuoreita pensasmustikoita.

4 kommenttia:

  1. oi ihanat kynnet taas ♥ mistä toi "asukuvan" takki on? tosi monella oon sen nähny ja voisin itekki sen haluta ;-)

    www.tthekidult.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ♥ Takki on Monkista, maksoi vaan 15 euroa alennuksessa!

      Poista
  2. Tosi kivat kynnet! Julkase hei ihmeessä asukuvat, toi päällyspaita näyttää makeelta! ps. kiva blogi, sait täältä uuden lukijan :)

    http://satueventyr.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon ja tervetuloa lukijaksi, toivottavasti viihdyt ♥

      Poista