30. heinäkuuta 2015

ASUKUVIA TALLINNASTA

DSC07804
Tältä mä näytin vähän päälle viikko sitten Tallinnassa. Pohjalle laitoin ihan perus mustat housut ja BikBokista ostetun uuden croptopin. En halunnut ottaa kunnon takkia mukaan joten laitoin topin päälle Monkista ostetun väripläjäyksen ja jalkaan halusin mahdollisimman mukavat kengät koska arvelin että kävelyä tulis paljon. Thaimaasta ostetut feikki Niket oli kyllä hyvä ratkaisu! En olis varmaan selvinnyt ballerinoilla tai muilla.
DSC07801 DSC07802 DSC07803

16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin on ♥ Kiva kuulla että joku muukin tykkää!

      Poista
  2. Kiva tää asu, kun takki ja kenkulit mätsää niin hyvin yhteen :-)

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Joo ne sopi kyllä yllättävän hyvin :-)

      Poista
  3. Just ihana toi takki :) En ehkä osais itelläni kuvitella, mut sulle sopii superhyvin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Toi on kyllä jotenkin niin mun tyyliä heh :-)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Haha sit vaan Monkiin kurkkailemaan oisko näitä halpistakkeja viel jäljellä ;-)

      Poista
  5. edellisiä kompaten, takki on superi! Ja hei miten paksut hiukset! kateeks käy!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla et se miellyttää muidenkin silmiä :-) Whaaat ei mun hiukset edes näytä tässä paksulta, näkisit ne aamulla haha

      Poista
  6. Ihana asu & noi kengät on ihan täydelliset! :D

    VastaaPoista
  7. miks mainostat sun blogia jokaisessa blogissa? :D nään sun kommentin joka postauksessa mitä oon lukenu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oo mun mielestä mitenkään mainostamista jos tarkotat sitä kun linkkaan blogin mun kirjottaman kommentin alle? Siitä näkee mun mielestä kivasti et keneltä se kommentti on tullut ja ite ainakin tykkään ku kommenttiin laitetaan se blogiosoite kans

      Poista