9. kesäkuuta 2015

UUSIA HARMAITA JUTTUJA

DSC07413
Mulla ei löydy vaatekaapista paljoakaan harmaata väriä, mutta lähipäivinä sitä on tullut hankittua. Nämä puhelimen kuoret suunnittelin itse yhteistyön merkeissä Caseapp sivustolla, kun he ottivat muhun taas yhteyttä. Siellä jokainen voi suunnitella omalle puhelimelleen uniikit kuoret! Tuolla voi suunnitella myös tarrat omalle Macbookille tai iPadille. Samsungin tuotteisiin löytyy myös kivoja juttuja. Te saitte myös jotain kivaa! Nimittäin alennuskoodin, joka oikeuttaa -20% alennukseen. Käytä oston yhteydessä koodia PEPPI20. Oon kauan haaveillut marmoripintaisista kuorista ja vihdoin sain sellaiset! Laitoin siihen myös tekstiä, ettei olis ihan niin tavalliset ja joka toisella vastaantulijalla olevat. "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." 
DSC07414
BikBokin aleista tarttui tällä kertaa vain yks juttu mukaan. Harmaa crop collaripaita maksoi vaan 12,50 euroa. Toi sopii kivasti esim mun korkeevyötäröisten Levis-shortsien kans!
DSC07412
Calvin Kleinin alusvaatteet sain lahjaksi poikaystävältä ja äidiltä. Mä oon ihan rakastunut noihin ja oonkin kuolannut niitä tosi kauan. Olisitte nähny mun ilmeen kun sain vihdoin noi käteeni! En oo raaskinut ostaa niitä itse mut nyt onneks sain ne lahjaksi. Noi rintsikat on maailman mukavimmat päällä. Me likeyy.

4 kommenttia: