5. kesäkuuta 2015

TYTÖN PARHAAT YSTÄVÄT & ALENNUSKOODI

DSC07078-2
Tänään avattiin ihana uusi verkkokauppa, eli Beauty Pop Up. Moni tietää varmasti Nordic beauty importin? Tämä Beauty Pop Up on NBIn omistuksessa. Heillä on myynnissä seuraavat brändit: Tangle teezer, beautyblender, EOS, invisibobble, HURRAW sekä Color Wow. Nettikaupassa on todella nopea toimitus ja toimitukset tulee suoraan kotiovelle, mikäs sen parempaa? Toimituskulut ovat 8 euroa, mutta yli 50€ tilauksessa saa ilmaisen toimituksen. Sain yhteistyön kautta heiltä ihania tuotteita testaukseen.
DSC07081-2
Veikkaan että invisibobblet on sellaisia ponnareita, joista varmasti jokainen on kuullut. Nämä ponnarit eivät vahingoita hiusta ja sopii kaikentyylisille hiuksille, jopa mun pehkolle. Ostin Thaimaasta yhden feikin invisibobblen ja kyllä huomas eron kun sai aidon päähän! Tämä on paljon ohuempi sekä kevyempi. Nä ponnarit pysyy myös päässä paljon paremmin kuin tavalliset, joten nä on erinomaisia käyttää esimerkiks lenkillä tai salilla. Invisibobbleja löytyy todella monessa eri sävyssä.
DSC07082-2 DSC07089-2
Sain testaukseen myös Tangle teezer -harjan. Mulla löytyy entuudestaan se ihan basic harja, mutta nyt sain testata tätä suihkussa käytettävää Aqua Splash harjaa. Oon käyttänyt tätä nyt pari kertaa hoitoaineen levittämiseen ja oon ollut tyytyväinen. Tuntuu että hoitoaine levittyy paremmin kaikkialle latvoihin eikä vaan yhteen kohtaan.
DSC07084-2
Näistä mä olin kaikkein eniten innoissani! Eli siis beautyblender-meikkisienet. Ihmettelin et miks kaikki ihmiset hehkuttaa näitä, mut nyt hehkutan minäkin. Oon testaillut nyt pari kertaa noita ja tästä ei oo kyllä vaihtamista entiseen. Mun pinkkiä meikkisientä käytän meikkivoiteen levittämiseen koko iholle. En ees tiennyt et meikkivoide voi levittyä noin hyvin, se vaan liukui iholla ja teki todella tasaisen jäljen. Pienempiä micro mini -sieniä käytetään esim varjostamiseen sekä silmänalusien peittämiseen. Meikkisienet siis kastetaan veteen, puristetaan ylimääräinen pois, pyyhitään pyyhkeeseen ja sitten sieni on valmis käytettäväksi. Sieni laajenee kun sen kastaa veteen. Käytön jälkeen se puhdistetaan valkoisessa purkissa olevalla blender cleanser palasaippualla.

❤ Iloisia uutisia tästä nettikaupasta kiinnostuneille! BPU antaa avajaistarjouksena kaikista tuotteista -30%! Joten jos sulla on tarvetta vaikkapa maailman parhaimmalle meikkisienelle tai hiuksille vaarattomille ponnareille kannattaa tehdä tilaus. Alennuskoodi on BEAUTYPOPAVAJAISET. Koodi on voimassa 5.6-30.6.2015. :-) 

4 kommenttia:

  1. Ehkä munkin pitää nyt tilata tuollainen Beauty Blender, kun oon sen perään jo pitkään kuolannut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa!! Voin luvata, että et tuu pettymään :-) Toi alennuskoodikin on aika kiva ;-)

      Poista
  2. Invisibobblet ja Tangle teezer mulla onkin jo pitkää ollut käytössä, mutta pitäisi varmaan oikeasti koittaa tuota beautyblenderiä, kun kaikki sitä hehkuttaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Se on kyllä ehdottomasti hintansa veroinen :-)

      Poista