22. kesäkuuta 2015

SINISTÄ KYNSISSÄ X2

DSC07485
Oon ilmeisesti viime aikoina pitänyt sinisestä väristä kynsissä, kuten kuvista voi päätellä. Nämä ylempänä näkyvät oli mulla oikeestaan koko viime viikon. Ostin Thaimaasta hilelakan jota en ollut vielä päässyt käyttämään joten aattelin että nyt olis sopiva hetki. Vierastan värikkäitä kynsiä, sillä niihin on vaikee yhdistää oikeestaan mitään, mutta nyt sininen on ollut yks lemppariväreistä.
DSC07547
Nämä kynnet väsäsin itselleni eilen illalla ja osa varmasti näki nämä jo mun instagramissa. En jaksanut käyttää kynsiliimaa vaan laitoin hopeet koristeet kiinni ihan vaan värittömällä lakalla. Se tais olla virhe sillä multa on nyt jo oikeesta kädestä lähtenyt kaks neljästä. Parempi onni ens kerralla!  Seuraan instagramissa badgirlnails-tiliä ja sieltä saa kyllä vaikka kuinka paljon inspiraatiota kynsiin. Löysin sieltä ton maailman helpoimman tekniikan mitä käytin keskisormeen. Jos yhtään ootte kiinnostunut kynsienlaitosta niin suosittelen tsekkaamaan ton tilin!
DSC07557
Mulla oli muuten eilen synttärit ja vietin sen ihan vaan rauhallisissa merkeissä kotona poikaystävän kanssa ja kävästiin myös meidän mökillä pikaisesti moikkaa mun vanhempia ja sukulaisia. Vuosia tuli siis yksi lisää ja en tiiä miks mutta mun korviin 19 kuulostaa kamalan vanhalta. :-D Ehkä mä tässä vuoden sisällä viel totun tähän. Uuden iän myötä päätin vähän päivittää blogin ulkoasua. En halunnut kuitenkaan tehdä mitään radikaalia muutosta (taaskaan), joten pienillä muutoksilla mennään jälleen.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitti <3 Harmittaa kun mulla ei oo enää yhtäkään hopeeta koristetta jäljellä... :-D

      Poista
  2. Ihania kynsiä <3 :) Sainpas näistä inspiratiota laittaa omatkin kynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että oon inspiroinut jotain! <3

      Poista