3. kesäkuuta 2015

MUSTA TULI YLIOPPILAS

DSC07206 DSC07117
Viime lauantaina kävin varmastikin viimeistä kertaa ikinä mun vanhassa lukiossa. Meillä oli perinteisen lakituksen lisäksi erilaisia musiikkiesityksiä sekä pari puhetta. Varsinkin uuden ylioppilaan puhe oli aivan ihana! Koko juhlassa oli pari sellaista kohtaa, kun piti oikeesti sinnitellä että saa pidettyä ne kyyneleet piilossa. Tuntuu todella oudolta todeta nyt se, että lukio on todellakin ohi mun osalta. Ja hei teille kaikille tuleville ykkösille ja miks ei jo valmiiksi lukiossa oleville tiedoksi: tekin pystytte siihen. Lukio ei todellakaan ole mikään mahdottomuus, vaan oon aivan 100% varma, että jokainen selviää siitä, kun edes vähän yrittää. Useat teistä varmaan kauhistelee kirjoituksia mutta voin sanoa, että en ole todellakaan mikään akateeminen ihminen ja vihaan lukemista. Selvisin niistä silti hyvillä arvosanoilla, joten jos mä pystyn siihen niin pystytte tekin.
DSC07350 DSC07274
Juhlat meillä pidettiin ihan vaan kotona sukulaisten ja ystävien kesken. Mummi, äiti ja täti oli tehnyt ihania ruokia ja herkkuja joista sai masut täyteen vielä seuraavanakin päivänä. Miks kakkua ei voi syödä joka päivä?
DSC07217 DSC07275 DSC07325 DSC07222 DSC07225 DSC07166
Sain ihania ylppärilahjoja, enimmäkseen rahaa sekä mun toivomia astioita. Yksi lahja oli kuitenkin ylitse muiden. Mummi antoi mulle isomummille kuuluneen kihlasormuksen, joka oli ollut hänen sormessaan ihan loppuun asti. Tämä kyseinen sormus on mulle nyt hyvin tärkeä enkä aio ikinä hävittää sitä.
DSC07221 DSC07192
Isoveli napsi musta parit kuvat ennen vieraiden tuloa. Harmittaa muuten, että musta ja poikaystävästä ei oikeesti tullut otettua kameralla yhtään kuvaa? Aateltiin et laitettais tänään juhlatamineet päälle ja otettais parit kuvat, koska olisin halunnut tulostaa jonkun kivan kuvan meistä.

2 kommenttia: