29. kesäkuuta 2015

HELSINGIN KADUILLA

DSC07628
Vähän lisää juttua Helsingistä! Tällä kertaa asun kautta. Pääsin ekaa kertaa käyttämään noita Lindexin nahkapöksyjä, joista maksoin vaivaiset neljä euroa. Ehkä paras hankinta, mitä oon ikinä alennusmyynneistä löytänyt. Ainoo huono juttu näissä on se, että pitää pestä käsin ja "nahka" menee kiinni kaksinkerroin tuolta takaa. Oon muuten huomannut että mun lempparijutut alennusmyynneistä on niitä, jota mä en edes mene sovituskoppiin testaamaan vaan otan suoraan rekistä ja kiikutan kassalle! Mitä mieltä ootte tollasista vähän erikoisimmista pöksyistä, hot or not?
DSC07625 DSC07629

7 kommenttia:

  1. Ihanan erilainen asu, sopii sulle älyttömän hyvin. Mun mielestä noi nahkapöksyt oli superhyvä hankinta, hothothot :-)

    www.meri-mmm.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos paljon <3 Oon kyllä niin tyytyväinen tähän ostokseen! :-)

      Poista
  2. hot, varsinkin sun päällä ku oot noin hyvässä kunnossa, ois kiva jos sais sulta jotain treeni postauksia yms :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos <3 Mun pitäis sit raahata kamera salille kun en tiiä niiden kaikkien laitteiden nimiä, mut voisin yrittää kehitellä jotain kotijumppajuttua jossain kohtaa! :-)

      Poista
  3. oi ihania kuvia ja ihanat pöksyt! ❤️

    VastaaPoista
  4. Olet todella kaunis. :) Ihanat nuo nahkapöksyt! :)

    VastaaPoista