11. kesäkuuta 2015

FOUR SNAPSHOTS

DSC07453
Väsäsin eilen itselleni uudet kynnet. Näin Facebookissa jotain ton tapasta manikyyriä ja päätin itse kokeilla myös. Tykkään tosi paljon tosta kullan ja valkosen yhdistelmästä. Oon lähiaikoina tilaillut ja ostellut aika paljon kaikkia kynsijuttuja ebaystä ja Wishistä. Harmittaa kun kynnet pysyy hyvänä yli viikon niin ei pääse niin usein tekemään uusia. Eikä kynnetkään varmaan tykkää jos niitä kokoajan lakkailee uusiks. Mulla oli joskus yläasteella kynnet todella huonos kunnossa just sen takia, kun lakkasin niitä pari kertaa viikossa. Jos teillä on muuten jotain kuvia kynsistä teidän blogeissa niin saa linkkailla!
DSC07455
Ennen ylppäreitä pistin huonetta vähän uuteen uskoon. Mun Essien kynsilakat on kaikki just sen värisiä, että sopii tohon mun pöydälle! Rakastan noita lakkoja, miksi olette niin kalliita? Vein muuten vasta eilen kaikki lahjat pois mun pöydältä, ei ne ollut siinä kun puoltoista viikkoa... Laitoin ne kaappeihin odottamaan sitä joskus tapahtuvaa muuttoa.
DSC07072
Ylppäripäivänä kynsissä näkyi tätä. Päädyin tekemään klassisen ranskalaisen manikyyrin ja lisäsin siihen vähän hopeeta glitteriä, jotta sopis paremmin mun mekkooni. Todella monella oli just ranskalaista manikyyriä tai hopeeta glitteriä mitä nyt instagramista näin!
DSC07435
Asu muutaman päivän takaa näytti tältä. Piti mennä kaverin kanssa kuvailemaan ja tässä on tosiaan paras otos. Aurinko häikäsi, tuuli oli järkyttävän kova sekä ihmisiä ramppas koko ajan vierestä. Ei mikään asukuvailijan paratiisi. Inhottavaa, kun ulkona on tuullut nyt monta päivää tosi kovin eikä saa kunnolla kuvailtua.

6 kommenttia:

  1. Ihanan värisiä kynsilakkoja! Mistä noi housut muuten on, tosi kivannäköiset :)

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Housut on House of Brandonilta :-)

      Poista
  2. sun tekemät kynnet on aina yhtä ihania ♥ voisit joskus tehdä postauksen, johon kuvaisit pidemmältä ajalta kaikki kynnet mitä oot tehny? :-)

    www.tthekidult.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ♥ Voisin kyllä, mut mulla ei oo tallella enää niitä vanhempia :-(

      Poista
  3. Lakat pois vaan asetonittomalla poistoaineella ja öljyä, öljyä, öljyä niin kynnet ei oo moksiskaan jokapäiväsestäkään lakkailusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öljyä mä käytänkin, mut pitäis varmaan kokeilla asetonitonta poistoainetta :-) Kiitos vinkistä!

      Poista