21. toukokuuta 2015

KUULUMISIA

DSC06821
Maanantaina tulivat lopulliset tulokset ylppäreistä, ja mä pääsin ylioppilaaksi. Ei siitä kyllä ollut pelkoa, että olisin ilman lakkia jäänyt, sillä alustavat pisteet oli kuitenkin aika hyvät. Ensin olin vähän pettynyt mun arvosanoihin, mut sit lopuksi olin kyllä erittäin tyytyväinen. En halua sanoa mun arvosanojani täällä, mut sen voin kertoa että terveystieto nousi kahdella arvosanalla ja ruotsista olin oikeesti ihan järkyttynyt, sillä sain ruotsin kursseista 5-7. Oon todella tyytyväinen mun arvosanoihin ja voinkin jättää lukion taakseni hyvillä mielin!

Ainiin, kävin tiistaina yksin lenkillä mun läheisellä pururadalla. Yleensä oon käynyt mun parhaan kaverin kanssa, mut nyt hän ei ehtinyt mukaan. Meinasin astua kyykäärmeen päälle. Onneks treenasin intervallina ja mulla oli kävelyä siinä kohtaa, sillä muuten en olis nähnyt sitä käärmettä ja olisin vaan juossut sen päältä. Hyi h******i mä sanon. Näin siinä sit jonkun naisen kenen kanssa juteltiin, onneks näinkin. En olis uskaltanut ohittaa sitä käärmettä ilman sitä naista, sillä käärme makas ihan keskellä pururataa. Jutskailin hänen kanssa aika kauan ja sit jatkoin matkaa. Ehtisin ehkä 20 sekuntia mennä ja TAAS näin käärmeen. Se oli aivan järkyttävä suuri. Jäi kyllä kauheet traumat noista. En meinannut ekana yönä saada unta kun mietin vaan niitä käärmeitä. Kamalaa :-(
DSC06797 DSC06817 DSC06802

2 kommenttia: