4. toukokuuta 2015

BREAKFAST IN BED

DSC06691
Mä rakastan syödä sängyssä, oli se ruoka sit aamupalaa, päiväruokaa tai ihan mitä vaan. Miks kaikki maistuu paremmalta sängyssä? Eilisen aamupalan söin sängyssä, ja mun aamupalaani kuului tällä kertaa vesimelonia, satsumaa sekä smoothie. En yleensä syö näin kevyttä aamupalaa mut nyt ei ollut kova nälkä aamulla. Rakastan smoothieita ja nyt kun ostin tän smoothielasin niin oon alkanut tykkäämään niistä vielä enemmän. Mun smoothieen kuuluu aina maitorahkaa, vanilijajogurttia, ruishiutaleita, macajauhetta sekä pakkasesta mustikoita tai mansikoita, joskus molempia. Välillä viskaan sekaan myös puolikkaan banaanin. Mitä te tykkäätte laittaa teidän smoothieen?
DSC06690 DSC06693

8 kommenttia:

  1. Voi vitsi, mäki tilasin hetki sitte netistä neljä ton tapasta mukia, missä on pilli ja kansi ! Hassua, miten muka kaikki juomat maistuu paremmalta siitä ja jotenki tekee enemmän mieli tehäkki kaikkia juomia ku on tollanen cool muki :D haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva, mistä sä tilasit? :-)

      Poista
    2. Oi vitsit ihana kun vastasit! Ikinä ketään ei vastaa näihin :-D Mut kiitos, voisin käydä kattoo heidän valikoiman!

      Poista
  2. Oi ihanan näköinen aamupala! Mun lemppari smoothieen tulee mansikoita ,päärynää ja omena mehua.
    Ihan super herkkua!

    Http://beatasandell.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu kuulostaa hyvältä, voisin kokeilla joskus! :-)

      Poista
  3. Ihana postaus :)

    naturallywithme.blogspot.fi

    VastaaPoista