27. huhtikuuta 2015

NE KENGÄT

DSC06520
Tässä nä uudet rakkauskengät, joista selitin pari postausta taaksepäin. Nä on aivan älyttömän mukavat jalassa! Ei tunnu yhtään niin epämukavilta ainakaan mun tän hetkisen kokemuksen perusteella. 

Pakko jakaa yks vinkki teidän kanssa! Mä katsoin pari päivää sitten youtubesta mun lemppari vlogaajan videota (= jlovesmac1), jossa hän kertoi että käyttää kookosöljyä hiuksiin. Mä tein niin myös eilen ja voi että, mun hiukset ei ole IKINÄ ollut näin pehmeet ja kiiltävät. Ei ne vieläkään täydelliset tietenkään ole, sillä mun hiuslaatu on sellainen hamppuinen ja karhea luonnonkiharoiden takia, mut kyllä tä selvästi toi apua siihen. Eli siis ennen suihkua levitä koko hiuksiin kookosöljyä, kiedo pyyhe hiuksia lämmittämään ja anna olla about 30 minuuttia ja pese shampoolla kahdesti. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan varsinkin jos sulla on todella kuivat ja karheat hiukset!
DSC06519

2 kommenttia:

  1. toi kookosöljy on kyllä tosi tehokasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Harmittaa kun en oo aikasemmin tajunnut :-(

      Poista