15. huhtikuuta 2015

MAALISKUU PUHELIMESTA

IMG_7435-tile
1. Veli toi Tampereelta PS3 takasin kotiin ja mun oli pakko heti pelata GTAta :-D 2. Messy bun. Ps rikoin _taas_ ton takalasin puhelimesta... Onneks kaapissa on jo uus odottamassa mut vaihdan sen vasta matkan jälkeen. 3. Menin säästöpossu kädessä kauppakeskukseen ja tyhjensin siellä olevat kolikot tilille, 50€ tuli! 4. En kestä, isi tuo välillä ulkomailta jotain ihme minikarkkipusseja, mitkä hän on varmaan saanut jostain hotellista.
IMG_7442-tile
1, 3, 4. Oon tehnyt nyt ihan hirveesti itselleni kynsiä. Pitäis vissiin keksiä jotain uutta ettei oo aina samanlaiset kynnet eri väreissä. 2. Oon tehnyt äidillekkin pari kertaa kynnet hänen pyynnöstään.
IMG_7299-tile
1. Menossa nollausbileisiin kamun kanssa. 2. Kävin äidin ja isin kanssa mökkisatamassa. Ei mennyt ihan putkeen toi reissu, auto nimittäin hajos matkalla ja veljen piti tulla hinaamaan meidät. 3. Poikaystävän 18-vuotislahjojen paketointia. Ostin hänelle sen Gantin kellon mistä teinkin jo postauksen sekä Hilfigerin sukat. 4. After gym. Ihana nähdä kun tulee tuloksia!
IMG_7273-tile
1. Rakastuin äidin överikeltaseen tuulitakkiin, pitäis varmaan lainata tätä joku päivä! 2,3. Oon ottanut ihan sairaan monta samanlaista kuvaa mun lukuhetkistä. 4. Workworkworkworkwork! Kävin tekemässä yhden työpäivän viime kuussa kun mua tarvittiin tuuraamaan.
IMG_7094-tile
1. Saanko vielä hehkuttaa vähän lisää tätä kukkasysteemiä? 2. En oo oikeesti kertaakaan mun elämäni aikana ostanut yhtäkään pulloa cokista, pepsiä tms mustaa limua. Nyt kuitenkin ostin koska oon aina kaverilta hörppinyt tota pemaa, mut en kyllä jaksanut juoda koko pulloa yksin. :-D 3. Sain tehtyä murulle synttärikortin, so proud of ma self. 4. En kestä murua, niin väsy pikku pallero.
IMG_6833-tile
1. Aloin pakkaamaan matkalle kun oli joku 50 päivää aikaa. Btw tä postaus tulee ajastettuna sillä oon nyt tuolla reissussa. 2. Iloinen muidu, 3. Tässä tä cupcakekuva minkä lupasin, yritin tehdä hienoja mun luovutin jo ekan jälkeen. :-D 4. Salaatit on niin parhautta! Harmittaa kun joskus laiskottaa eikä jaksa väsätä mitään. 

2 kommenttia:

  1. Miks niin harva ihminen kommentoi sulle :( Mun mielestä kaikki vois edes välillä vaivautua laittamaan jotain :) Meinaan mä ainakin tykkään sun blogista ja haluun sen sulle kertoa! Nää tämmöset postaukset on superkivoja ja tykkään kun välillä tulee tosi usein postauksia :)
    Vau, sun hiukset on kyl kasvanut tosi paljon kun muistelee millaset ne oli kun alotin lukemaan sun blogia. Onks sul mitään vinkkejä miten sais hiukset kasvamaan nopeammin? :)
    Joko sulla on suunnitelmia kesäksi? Mitä haluisit ehdottomasti tehdä/kokea? :)

    Kivaa kevättä! Oot ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos paljon, olet ihana <3 En tiiä kyl mistä se johtuu, mut ymmärrän kyllä ettei ihmiset jaksa kommentoida koska itse oon ainakin tosi laiska kommentoija yleensä :-D

      Mun hiukset lähti yhtäkkiä tosi nopeeseen kasvuun kun unohdin suoristajan sekä föönin. Aloin myös pesee hiuksia vaan pari kertaa viikossa, kuivashampoon avulla se onnistuu!

      Kesäsuunnitelmia en oo oikeestaan yhtään ehtinyt pohtia. Haluaisin vaan saada töitä mut tällä hetkellä näyttää aika huonolta :-( Ihanaa kevättä sulle myös, pus<3

      Poista