5. huhtikuuta 2015

KUKKAPÖKSYT

DSC06093
Oon kirjottanut tän postauksen valmiiks jo 26 päivä, mut laitoin tän ajastukseen sillä oon nyt tällä hetkellä toivottavasti Thaimaassa! Oon tehnyt kolme postausta näille kahdelle viikolle, mutta mun reissua voi seurata tarkemmin instagramista nimellä amlpeppi :-)

Vitsit noi mun housut on kyllä niiiin vanhat, mut en vaan osaa päästää niistä irti. Onko muitakin sellasia, ketä nolottaa käyttää todella vanhoja vaatteita? Mut mikäs siinä jos nämä on ihan täydelliset eikä oo tullut yhtä hyviä vastaan. ;-)
DSC06097 DSC06098

4 kommenttia:

  1. Joo tiiän nii tunteen :-D Mutta ekologistahan se vaan on! Sitäpaitsi toi on tosi ihana asu :-)

    VastaaPoista
  2. teinien mielestä vuosi sitten hankittu vaate on varmaan vanha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näiden ostamisesta on kyllä jo useampi vuosi kulunut. Ja niin, mähän olen teini/nuori aikuinen? ;-)

      Poista