12. maaliskuuta 2015

PAKKAUSHOMMIA

DSC06039
Aina kun oon lähdössä ulkomaille, alotan pakkaamisen todella aikaisin. Matkalaukku on pakko saada mun huoneeseen viimeistään kuukautta ennen matkaa! Tylsät arkipäivät ei tunnu niin masentavilta, kun on kiva piristys huoneen lattialla muistuttamasta kivasta matkasta. Oon siis menossa Thaimaahan kolmen viikon päästä mun äidin, isin sekä poikaystävän kanssa. Me mennään Koh Samuille, missä en oo ennen ollut. Ollaan siellä noin puoltoista viikkoa ja sitten matkustetaan Bangkokiin, mikä on mulle tutumpi. Jos joku teistä on käynyt Samuilla, niin olis kiva kuulla mielipiteitä sieltä! Oon käynyt Thaimaassa monesti ja se on ehdottomasti parast maa, missä oon ikinä ollut. Btw, mun vanhemmat sekä isoveli on asunut Thaimaassa ja oon salaa kateellinen siitä :-D
DSC06031
Oon pakannut jo aurinkorasvoja ja suihkujuttuja mukaani. En oo muuten ikinä ennen käyttänyt noita Australian Gold -tuotteita, mut voin kertoa, että niiden tuoksu on parhautta. Suojakertoimen sisältävä huulirasva maistuu ja tuoksuu ihan Hubba bubbalta, siis siltä purkalta mitä pienenä aina syötiin. Tulee tosi nostalgiset fiilikset!
DSC06052
Oon ihan rakastunut tähän kukkasysteemiin, minkä esittelinkin jo aiemmin. Veikkaan että sille tulee paljon käyttöä matkalla!
DSC06041
Bikinit oli ensimmäiset asiat, jotka heitin matkalaukkuun. Eniten odotan et pääsen käyttämään mun feikki Triangl biksuja, jotka on kyllä valitettavasti ihan vähän liian pienet, mur. Harmittaa kun en jaksa lähteä palauttamaan koska hinta oli naurettavan halpa ja muutenkin netistä tilattujen juttujen palauttaminen on aina hieman hankalaa.
DSC06032
Ens kesän yks hittituote on varmasti nämä kultaiset ja hopeat tatskat. Oon nähnyt niitä vaikka kuinka monessa paikassa, joten oli pakko itsekin tilata kun hintakin oli jotain euron tai kahden paikkeilla. Jänskättää kyllä vähän se, että miten noi tatskat pysyy iholla kun siihen laitetaan aurinkorasvaa ja muita mömmöjä.

6 kommenttia:

  1. Koh samui on 👌, ihanat rannat!

    VastaaPoista
  2. Nuo bikinit on kyllä upeat! Itsekin olen pohtinut tuontapaisten tilaamista kesäksi! <3 Ja kukkapannat... Nekin ihan täyttä rakkautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatta tilata! Maksoin noista jonkun 8 euroa suunnilleen vaan. Kukkapannat on niin ihania <3

      Poista
  3. hyvää matkaa, odottelen sitten postauksia Thaimaasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Tulee varmasti monta postausta!

      Poista