26. maaliskuuta 2015

PÄIVÄN OSTOKSIA

DSC06108
Kävin tänään äidin kanssa Stockan Hulluilla Päivillä. Mua on aina ahdistanut siellä ihmisten paljous ja tuntuu välillä siltä et ei saa happea kun sitä porukkaa tosiaan on niin paljon. Nyt onneks selvisin ilman sitä ahdistuksen tunnetta ja sain ostettuakin jotain juttuja! Käytiin ostamassa näiden juttujen lisäks Clas Ohlsonilta selfietikku, mut en viittinyt kuvata sitä sillä en oo varma meneekö se palautukseen. Yritin testailla sitä vähän mut en oikeen ymmärtänyt miten se toimii. Jos jollain on tollanen keppi niin olis kiva kuulla mielipiteitä siitä :-)
DSC06112
Mulla pääsi loppumaan spray hoitoaine hiuksille, ja BC Bonacuren spray ja shampoo oli yhteishintaan 19,90€. Mulla kuluu shampoo ihan älyttömän nopeesti verrattuna hoitsikkaan joten tä oli senkin takia hyvä paketti mulle, sillä kotoota löytyy tosiaan puolittaisia hoitoainepulloja, koska haluan yleensä aina ostaa samaan aikaan uuden shampoon ja hoitoaineen. Mulla on pari pulloa mennyt BCn samanlaista mutta kosteuttavaa sprayta, mut aattelin nyt kokeilla tätä uutta. Sen kosteuttavan tuoksu ei ole mikään maailman parhain.

Tuoksuista puheenollen, ostin Batisten kuivashampoon, jossa on mieto kirsikan tuoksu. Suihkutin tätä kotona ilmaan ja oli kyllä todella hyvä tuoksu! Aattelin eka, että se olis ollut sellanen ylimakea ällöttävä överikirsikkainen, mut onneks olin utelias ja ostin tän silti. Oon muuten todella ahkera kuivashampoon käyttäjä, sillä mun hiukset ei todellakaan kestä jokapäiväistä pesua, eli mun pitää pestä ne joka toinen päivä tai harvemmin.
DSC06105
Hilfiger sukkafanaatikko ilmoittautuu! Oon aiemminkin puhunut siitä, kuinka paljon parempi olo tulee kun on vähän kalliimmat sukat jalassa. Eli siis Hilfigerin varrettomia sukkia oli pakko hankkia. Paketissa on valkoiset, vaaleenpunaset sekä vaaleensiniset sukat. Yleensä käytän vain valkoisia varrettomia sukkia, mut kyllä uskon että näille vähän värikkäimmillekin tulee käyttöä.

Rintsikoita oli pakko ostaa lisää, vaikka mulla pursuu jo kaappi niistä. 2-pack rintsikoita maksoi vain 14,90€. Ostin nämä ihan testaamatta ja oli kyllä todella mukavat päällä kun ei oo mitään järkyttäviä toppauksia puristamassa. Pakettiin kuului siis vaaleanpunamustat sekä kokomustat rintsikat.
DSC06117
Lisäks ostin näitä perusjuttuja, kuten meikinpoistoainetta, ripsaria sekä kynsilakanpoistoainetta. Mulla kuluu kans meikinpoistoaine todella nopeeseen tahtiin, joten hankin niitä kaksi pulloa. Mun mielestä vedenkestävät meikinpoistoaineet on niiin paljon parempia, vaikka en vedenkestävää silmämeikkiä yleensä käytä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti