1. maaliskuuta 2015

NEWBIES

DSC05940 DSC05936
L'orealin Skin Perfection sarja on mulle entuudestaan tuttu. Multa löytyy tämän sarjan kasvo- sekä silmänympärysvoide, jotka on mun mielestä maailman parhaita. Tämä seerumi ei myöskään tuottanut pettymystä! Laitan tätä siis meikin alle. Meikki pysyy paremmin sekä ihosta tulee niiiin pehmeä.

Essien Romper room on maailman ihanin sävy, ihanan hempee vaaleanpunanen. Osa teistä näki varmaan kuvan tästä mun instassa! Tästä tulossa erillistä postausta, koristeltujen kynsien kanssa tietty ;-)

Sain Stockalta ilmatteeks nämä matkakokoset Cutrinin shampoon ja hoitoaineen, koska myyjä ties et oon lähdössä maman kans reissuun. En oo viel ehtinyt testaamaan mut hyvältä ainakin tuoksus.
DSC05950
♥ Nämä hankkisin kans reissua varten. H&Mstä ostetut ihanat chillauspöksyt. Hintaa ei ollut kun 10 euroa. Oon itse asiassa nyttenkin nämä jalassa, me likeyyy.
DSC05964
♥ Sain vihdoin aikaseks ostaa salikassin! Adidaksen kassi on ostettu Prismasta, ja hintaa oli 30 euroa. Tämä oli hyvä ostos pienen kokonsa vuoksi, koska kaikki salikassit mistä mä oon ulkonäöllisesti tykännyt on ollut hirveen isoja. Tähän kassiin mahtuu just sopivasti parit kengät sekä juomapullot.
DSC05952
♥ Sain äidiltä tän ihanan villapaidan. Tulee tästä mieleen sellanen ugly sweater :-D 

12 kommenttia:

  1. Tosi kivoja juttuja kaikki! <3 Mun on pitäny jo kauan hankkia tuo samainen Essien lakka, koska tuo väri on vaan niin herkullinen. Varsinki kesällä ku on ruskettunu iho.. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäät <3 Haha mäkin näin sen heti ruskettuneen ihon kaverina ;-)

      Poista
  2. Kivoja uutuuksia. Oon hurahtanut Essien lakkoihin & tuo sävy on ihana!

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi Essien lakat on kyllä tosi hyviä! Kuivuukin aika nopeesti :-)

      Poista
  3. Niin täydellisen värinen tuo Essien lakka!! Pakko käydä itekki ostamassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, kantsii käydä. Voin vannoo ettet tuu pettymään :-) Toi peitti jo kahdella kerroksella tosi hyvin!

      Poista
  4. Oijoi, tuo Lorealin seerumi vois olla ihan hyvä hankinta! Mitenhän pitääkö se yhtään kiiltoa poikessa kasvoilta? Miulla on varmaan maailman ongelmallisin naama, kun se kiiltää jo tunnin päästä kun on meikannut! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans sama juttu, et naama kiiltää tosi nopeesti! Mut toi yhdessä puuterin kanssa pitää mulla ainakin ihan hyvin kiiltoa poissa :-) Ei nyt tietenkään täydellisesti mut auttaa kyllä paljon

      Poista
  5. :D ihana toi villapaita!

    http://aboutmeroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nii on! En kestä noita norsuja siinä :-D

      Poista
  6. Ihanat chillailupöksyt, ja tietty kaikki muutkin hankinnat! Musta nuo essien kynsilakat on ihan parhaita, ne on niin suloisen hempeitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi shortsit on kyllä ihan parhaat. Niin on! Hitto, kun ne maksaa niin paljon :-(

      Poista