3. maaliskuuta 2015

LEATHER AND FUR

DSC05929 DSC05932
Asukuvia pitkästä aikaa! Tämä asu eksyi päälle viime viikonloppuna, kun olin kiertelemässä kaupungilla äidin kanssa. Ostin tän karvatakin mun vanhojen tansseihin viime vuonna, enkä oo oikeen päässyt käyttää sitä muuten. Tykkäsin kuitenkin ton takin ja nahkahousujen yhdistelmästä! Mitä mieltä te olette? :-) Näitä kuvia katsellessa muistin et pitäis vissiin värjätä hiukset, juurikasvu on sen näkönen, ettei niitä oo värjätty vuoteen. Ei muuten ookkaan, vanhoihin mä taisin ne viimeks värjätä. Ehkä mä kuitenkin vedän ton Aasian matkan tällä pehkolla.
DSC05925

4 kommenttia:

  1. Noi sun housut on kyllä tosi kivan näköset! Oon suhtautunu noihin nahkapöksyihin vähän varauksella, mutta ainakin tolla yhdistelmällä toimii tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et tykkäät :-) Pakko myöntää et itsekin vierastin nahkahousuja viel hetki sitten!

      Poista
  2. Sulla on kyllä todella kaunis tyyli ja ihana blogi muutenkin! Jään lukijaksi !

    –Helena

    http://helenatuulia.blogspot.fi

    VastaaPoista