24. maaliskuuta 2015

KUULUMISIA ASUN KERA

DSC06088
Moikkamoi ja pahottelut blogihiljaisuudesta. En oo voinut tulla postailemaan, sillä meidän kodin netissä on jotain vikaa. Nyt kirjotan kuitenkin tätä postausta jakaen verkkoa puhelimesta, hidasta on. Ylppärit on tosiaan nyt ohi ja mun päiväni kuluu lähinnä salilla tai kännykkä kädessä peiton alla. Mahtavaa :-D Vaikee uskoa, että mun pitää mennä vasta ens kuun lopulla seuraavaks koululle. Koulusta puheenollen, hain tänään yhteishaussa kouluihin. En tiedä että tahtoisinko mä edes tonne, minkä laitoin ekaksi. Mulla ei oo vielkään tarkkoja tulevaisuudensuunnitelmia, mut eiköhän ne tässä jossain vaiheessa aukea. 

Kaiken kaikkiaan mulle kuuluu tosi hyvää. Enää 10 päivää Suomessa ja sit koittaa Thaimaan lämpö. Tuntuu siltä, että en pysty ajattelemaan mitään muuta kun tota matkaa. Rahatkin on käyty jo vaihtamassa. En voi uskoa et toi on jo nurkan takana! Koitan tehdä pari postausta ajastukseen tohon parin viikon ajalle, ettei täällä nyt ihan niin hiljaista olis.
DSC06087 DSC06082

4 kommenttia:

  1. Kivaa reissua!! :) joko sulla on kesätöitä/töitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Ei ole vielä, mut käyn aina tarpeen tullen tekemässä yksittäisii työpäiviä yhdessä sisustusliikkeessä :-)

      Poista
  2. Minne kaikkiin kouluihin hait yhteishaussa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä halua sanoo sitä täällä :-) Mut pariin yliopistoon ja ammattikorkeeseen!

      Poista