30. maaliskuuta 2015

KELLO POIKAYSTÄVÄLLE

Postaus toteutettu yhteistyössä Keskisen Kello Oy:n kanssa

Mun mielestä miehillä näkyy käsissä nykyään todella vähän rannekelloja, vaikka sellaisella saisi  kätevästi kivaa piristystä asuun. Kelloa kun ei enää osteta vaan sen takia, että siitä katsottaisiin aikaa. Monet käyttää kelloja vain juhlallisissa asuissa, mutta mun mielestä näyttää todella hyvältä jos tavallistakin asua piristää sellaisella. Itse tykkään miehillä eniten sellaisista kelloista, joissa on suuri kellotaulu.

Mun muruni täytti tässä kuussa vihdoin 18, ja päätin ostaa hänelle rannekellon lahjaksi. Aattelin että helpoiten saisin tilattua kellon netistä, koska en tykkää yhtään kierrellä montaa kauppaa läpi kun etsin lahjoja muille. Keskisen Kello Oy on Suomen suurin kelloverkkokauppa, joka takaa siten todella laajan valikoiman erilaisia kelloja miehille ja naisille. Mä päätin tilata poikaystävälleni tämän ihanan Gantin kellon nahkarannekkella. Tämä kello sisältää kaikki asiat, jotka on mun mielestä kivoja miesten kelloissa.
DSC06076 DSC06079
Keskisen kellossa on myös mahdollista hankkia ilmainen kaiverrus kelloon! Itse halusin tietenkin kaiverruttaa tämän, ei kyllä tosin näy kuvassa hyvin koska mun kamera ei ole mikään maailman parhain yksilö :-D
DSC06072
Sain mun lukijoille myös alennuskoodin! Koodilla AML10 saat 10% alennuksen vapaavalintaisesta normaalihintaisesta kellosta! Alennuskoodi on voimassa 10.4. asti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti