5. maaliskuuta 2015

BABY PINK NAILS

DSC05944
Tässä olis esittelyä mun uudesta rakkauslakasta. Oon jo pitkään ettinyt baby pink -väristä kynsilakkaa ja nyt vihdoin löysin sellasen Essien valikoimasta. Ostin tämän siis Stockalta. Oon tykännyt pinkistä ja vaaleenpunasesta niin kauan kun voin vaan muistaa! Innostuin tekemään söpöt ja tyttömäiset kynnet, tämä lakka tietysti pohjavärinä. Seuraan Instagramissa paria tiliä, mikä koostuu pelkästään kynsistä. Saan sieltä paljon inspiraatiota kynsiin, suosittelen! Kiinnostaako teitä ketään muuten nämä mun kynsihömpötykset? Mua itseäni ainakin kiinnostaa muiden blogeissa kynsijutut.
DSC05965 DSC05960

6 kommenttia:

  1. Kuinka paljon maksoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais olla 15,20 mut siitä sain sit 20 prossaa alennusta :-)

      Poista
  2. Ihanat kynnet! Pakko kyl tänään lakata kynnet baby pinkin värisiks! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Suosittelen, tulee heti paljon positiivisempi olo kun on vaaleenpunasta kynsissä ;-)

      Poista
  3. Ooooi miten ihanat kynnet! <3 Pitää kyllä hankkia baby pinkin värinen kynsilakka kevääksi!!

    VastaaPoista