10. maaliskuuta 2015

15 ASIAA JOTA RAKASTAN

Tykkään listojen tekemisestä, joten listasin 15 asiaa jota mä rakastan. Oli ehkä ihan hyvä ottaa positiivisia ajatuksia tähän väliin, sain nimittäin eilen kuulla tekstitaidon alustavat pisteet... Kaivelin koneen kansioista vanhoja matkakuvia tähän postaukseen, ihan kun sitä matkakuumetta ei olis jo tarpeeksi. Eka ja viiminen kuva on Maltalta, muut sitten Thaimaasta otettu.
DSC01855
 Rakastan just vaihdettuja lakanoita. Varsinkin jos ne on sävyltään vaaleat! Tästä hetkestä tekee viel paremman se, jos on just tullut suihkusta ja on sheivannut :-D Ei oo mitään parempaa.
♥ Tiiän että monet vihaa meikkien poistamista, mut se on yks asia mistä mä tykkään. Oon ehkä kerran elämässäni nukkunut meikit naamassa, mut silloinkin olin jossain mökillä juhlimassa. En pystyis kuvittelemaan että en pesis joskus meikkejä ennen nukkumaan menoa.
 Alusvaatteiden ostaminen ja yleensäkin uudet alusvaatteet on parhautta. Siis sillon jos on rahaa tarpeeksi. Haluaisin saada jonkun lahjakortin millä vois ostaa pelkästään alusvaatteita, haha.
Phuket  2012 (28) Mä rakastan kaikenlaista läheisyyttä ja halailua. Kavereiden, perheenjäsenen tai poikaystävän halailu on ihanaa ja siitä tulee heti parempi mieli.
 Kaikki sipsit, karkit ja jäätelö on mun suuri heikkous. Varsinkin irtokarkit ja suklaa. Nam. Ärsyttää kun ei voi syödä kaikkea mitä haluaa, ilman et olis huono omatunto. 
 Juhliminen on kans yks asia mistä mä tykkään tosi paljon. Varsinkin jos on hyvässä seurassa siis.
Phuket  2012 (239)
 Jos mulla olis loputtomasti rahaa, mä en tekis mitään muuta kun matkustelisin. Haluun nähdä lisää maailmaa vaikka oon melko monta kertaa ulkomailla ollutkin. Mua kiinnostaa muiden maiden kulttuurit todella paljon, varsinkin just esimerkiks Thaimaan kulttuuri. Matkustamisessa on parasta myös hotellien aamupalat.
 Rakastan treenin jälkeistä fiilistä ja muutenkin treenaamista, siis silloin kun ei ole löysä olo ja salilla on vain vähän ihmisiä. En olis ikinä kaks vuotta sit uskonut että 18 vuotiaana oon ihan riippuvainen salista ja siellä pitää käydä joka päivä.
 Rakastan merkkisukkia. Itseltäni löytyy monet Hilfigerin sekä Marc O'Polon sukat just tämän takia. Mulla tulee heti parempi fiilis kun on kyseiset sukat jalassa. :-D
Phuket  2012 (411)
 Kynsien lakkaus ja koristelu on parasta. Varsinkin jos lopputulos on onnistunut. En tiiä milloin tä mun kynsi-innostus loppuu kun se alkoi seiskaluokasta ja on kestänyt ainakin lukion abivuoteen asti.
 Mä rakastan kilttejä koiria. Ja sellasia ilosia ja pirteitä.
 Tiiättekö sen tunteen kun löydätte jonkun quoten, mikä kuvaa täydellisesti sua tai sun elämää? Mulle tulee aina niin helpottunut fiilis siitä, kun tietää ettei ole yksin jonkun asian kanssa.
DSC02024
 Tortillat on parhautta. Varsinkin jos niissä on täytteenä jauhelihaa, fetajuustoa, salsaa, ranskankermaa, tomaattia, paprikaa, kurkkua ja raejuustoa. Ja jos tortillalätty on täysjyvää.
 Oon ihan hirvee stalkkeri, mut mä rakastan kyyläillä instagramissa kaikkien profiileja. Siis ihan tuntemattomienkin. Se on kamalaa jos tykkää vahingossa jonkun kuvasta, awkward. :-D
 Blogiin tai instagramiin tulleet positiiviset kommentit piristää heti mun päivän. Esimerkiks ihan perus "kiva blogi" voi aiheuttaa sen, että oon yhtä hymyä koko loppupäivän. Sama pätee ihan kasvotusten sanottuihin juttuihin.

14 kommenttia:

  1. mitä sä sait alustavista sit? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä haluu sanoo täällä, kun ei ne oo kuitenkaan vielä lopulliset :-/

      Poista
  2. Kiva postaus! Otan näistä kivoista pienistä ihanista asioista opiksi ja alan miettimään positiivisesti :-) olen ollut masennuk sen myllerryksissä ja positiivisuus on se juttu minkä mun pitää viel oppia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa yrittää löytää iloa arjen niistä ihan pienimmistäkin jutuista :-) Voimia ja paranemisia sulle, stay strong <3

      Poista
  3. Aivan ihana postaus!! Tuli jotenkin hyvä mieli...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että piristin sua <3 :-)

      Poista
  4. Ihania kuvia ja kiva lukea postausta!

    VastaaPoista
  5. Jotenki tosi aitoi juttuja :) vaikutat tosi kivalta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 :-) Nä kommentit piristää niin paljon!

      Poista
  6. Tykkään blogistasi ihan hirmusesti ja on kyllä ihan pakko liittyä lukijaksi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihanaa <3 Mä tykkään sun kaltasista lukijoista ihan hirmusesti :-)

      Poista
  7. Kiva postaus ja etenkin noi kuvat <3 yhdyn niin moneen kohtaan. Joku treenipostaus olis kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! <3 Voin koittaa kehitellä jotain kun on nä ylppärit pois alta! Mä treenaan kyllä todella monipuolisesti mut yritän keksiä jotain!

      Poista