24. helmikuuta 2015

VIISI VIIKKOA PUHELIMESTA

IMG_6341-tile
Aloin kattoo Netflixistä Modernia perhettä, paras sarja ikinä! / Ruotsin kirjotuksia odotellessa... / Ostettiin kaverin kanssa tosi hyvät jädet. / En tiiä mikä mulla on kun salille pitää päästä nykyään joka päivä, joskus kaksikin kertaa päivässä. Vissiin pakko päästä rantakuntoon Thaimaahan :-D
IMG_5881-tile
Kaverin kanssa lähdössä baariin kattoo Darudea! / Menin poikaystävän kanssa mummille ja pappalle pelaamaan maailman parasta peliä :-D Tuli niin nostalgiset fiilikset tosta. / #karutodellisuus eli vähän on joo tota lukemista ylppäreihin. / Tonnikalasalaattia on tullut syötyä niin paljon että se tulee jo vähän korvista ulos.
IMG_6155-tile
Lohisalaatti on kyllä mun lemppari. / Kaverin kanssa bileissä. / Vissiin dagen efter. / Oli pakko kaivaa oma wanhojen mekko vuoden takaa kaapista ulos. Tuli hieman ikävä sitä omaa prinsessapäivää. Aattelin et voisin yrittää myydä mun mekkoa, joten kiinnostuneet ilmoittakaa itsenne!
IMG_6250-tile
Välipalaa. Granaattiomenan siemenet on kyllä niin hyviä. / Kai tänne on pakko yks selfiekin tunkea. / Lähdössä ajamaan kouluun. Olin niin innoissani kun sain kaivaa mun lemppari arskat esille. / Mua naurattaa aina ihmiset ketkä menee salille ja ottaa siel kuvia itsestään. Itse näköjään syyllistyin siihen mut vannon että tä oli eka ja viimeinen kerta :-D
IMG_6008-tile
Rakastan TIGIn shampoita. Niiden isot pullot on kyllä vähän huono juttu koska mä kyllästyn helposti. / Vitsit mulla tulee ikävä saunaa kun tätä kuvaa katsoo. Meillä on siis koko sauna ja saunan kylppäri remontissa. Odottelen pääsyä jo uuteen saunaan! / Ehkä yhdet kivoimmista kynsistä mitä oon tehnyt. Pakko kokeilla joskus uusiks tota raitatekniikkaa. / Poikaystävän paidat on parhautta.
IMG_6358-tile
Miks vesimeloni maistuu paremmalta, kun sen syö suoraan lusikalla? / Mun tulevat viikot on varmasti aika kamalia. Tein eilen nimittäin lukusuunnitelman, jota mun on pakko noudattaa että saan kaiken luetuksi. / Lakkasin eilen tosi kivat kynnet! Ei kuitenkaan pääse kuvassa oikeuksiinsa :-( En oo varmaan ikinä ennen tehnyt näin värikkäitä kynsiä, mut tykkään silti. / Kanapihvit ja salaatti on ollut yks lemppariruuista viime päivinä. Siihen viel kylkeen vähän Auran kurkkumajoneesia oi että.

6 kommenttia:

  1. Mut sähän oot jo rantakunnossa! :D Ja yleensäki tarviiko siihen nyt aina päästäkään, turhaa stressiä :) Missä baareissa muuten käyt? Ja kuin usein? Lempi juomat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha olisinkin! Nojoo mutta motivoi kyllä kummasti tollanen rantaloma :-) En käy todellakaan usein ja siis ne missä mä oon käynyt niin Yökerho, Marilyn, Vegas, Forte, Börs ja Monkey on vissiin ainoat. Ei mulla oo oikeestaan mitään lempparibaaria eli en osaa sanoo missä mä sillee käyn. Lemppari juoma ehdottomasti Marianne. Ei oo parempaa!

      Poista
  2. Mistä toi juomapullo on?

    VastaaPoista