3. helmikuuta 2015

VIIMEISIMPIÄ OSTOKSIA

DSC05810-tile
Mulla on tänä vuonna jäänyt shoppailut tosi vähälle! Varmaan siksi et pakko säästää rahaa tulevaa Thaimaan matkaa varten (59 päivää!!!!). Ehkä kuitenkin parempi etten osta mitään turhuuksia, mulla löytyi meinaa tosi paljon vaatteita vaatekaapeista, joita oon käyttäny vaan pari kertaa, mut vien ne nyt ens kuussa kirpparille. Anyway, Bikbokin alet vei mut ihan mennessään. Kaikki alennetut tuotteet oli kolme kahden hinnalla, niin nappasin itelleni yllä näkyvät paidat, ja äiti sitten otti kans topin. Aattelin laittaa ton mintunvihreen ehkä abiristeilylle. Maksoin tosta vaan vitosen, mikä ei oo todellakaan paha hinta tollasesta. Sininen kukkapaita on ollut mun mielessä varmaan kuukausia. En raaskinut ostaa sitä sillon normaalihintasena, mut nyt se maksoi vaan kympin joten oli pakko ostaa!
DSC05807
Mulla ei oo ikinä ennen ollut tälläisiä lyhyitä salihousuja, mut nyt oli pakko ostaa koska halpa hinta houkutteli. Uskoisin että nä pääsee kovaan käyttöön sitten vähän lämpimimmillä ilmoilla. Ostin myös samantapaiset mustat. Tajusin muuten että nä näyttää ihan miesten boksereilta :-D Noh ne on silti kivat. Ostin kans käteen laitettavan puhelinpidikkeen (?) Stadiumista hintaan 17,90. Oon muistanut käyttää sitä vain kerran mut oli tosi kätevä!
DSC05801 DSC05816
Oon aina vihannut kaikkia proteiinijuttuja, mut oon pikkuhiljaa lämmennyt niille. Maistoin joskus varmaan vuosi sitten Skyriä (eli siis sitä rahkaa) ekan kerran ja se oli ihan kamalaa. Nyt oon kuitenkin tykästynyt niihin. Sama pätee proteiinipatukoihin. Mun ehdoton lemppari on Leaderin valkosuklaa keksipatukka. En oo viel päässyt maistaa kaikkia kuvassa näkyviä, mut uskoisin et nekin on tosi hyviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti