22. helmikuuta 2015

VIIME VIIKONLOPPU

DSC05872
Viime viikonloppuna olin siis just kotiutunut abiristeilyltä ja oli ystävänpäivä. Mulla ei ollut mitään tekemistä ystävänpäivänä, koska kaverit ja poikaystävä oli risteilyllä. Äiti oli kuitenkin käynyt ostamassa mansikoita sekä muita herkkuja. Mun muru toi "tuliaisena" laivalta alla näkyvän VS bodymistin, joka löytyy multa jo hajuvetenä. Oon ihan rakastunut noihin VS tuoksuihin, niin kuin kaikki muutkin. 
DSC05883 DSC05876 DSC05878
Tilasin Sportamorelta urheilurintsikat sekä nämä ihanat Adidaksen treenipöksyt, mitä ei kyllä oltu kumpaakaan hinnalla pilattu. Urheiluliivit on Stay in place -merkkiset ja mun mielestä todella hyvät ja tukevat! Ihme, että sellaiset sai alle kahdella kympillä. Jos itse tilaatte kans nämä Adidaksen ihanuudet, kannattaa ottaa ainakin yksi koko pienempi mitä yleensä käytätte. Mä käytän yleensä salihousuissa 36, tai useimmiten 38, mutta näistä olisin voinut helposti ottaa 34 koon. Mutta kyllä tämä 36 minkä tilasin menee!

8 kommenttia:

  1. oisko linkkiä noihin housuihin? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en löytänyt niitä enää, on varmasti loppunut :-(

      Poista
  2. Ihanat treenipökät, taidan mennä metsästämään noita samoja... Saa kummasti aina uutta puhtia, kun hankkii pari uutta treenivaatetta ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä oikeesti hassu juttu :-D Olispa loputtomasti rahaa

      Poista
  3. Aivan ihania kuvia ja sun ystävänpäivä herkut näyttää todella hyvältä <3

    VastaaPoista
  4. Mun oli ihan pakko tulla kurkkaa tää postaus kun näin feisbuukissa kuvan noista sun ystävänpäivätarjoiluista! Niiiiiiiin herkullisen näköiset! Pakko kysyä vähän hassu kysymys, mutta mitä noi pienet punaset asiat tossa kulhossa on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oli kyllä hyvää ;-) Ne on granaattiomenan siemeniä! Oon ihan rakastunut niihin

      Poista